فراخوان اهدا تندیس مسؤولیت اجتماعی رعد

فراخوان اهدا تندیس مسؤولیت اجتماعی رعد

16 تیر 1397

مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد همزمان با برگزاری دومین رویداد توان تک، تندیس مسؤولیت اجتماعی رعد را به سازمان­ها یا افرادی که در جهت بهبود کیفیت زندگی افراد دارای معلولیت فعالیت یا اقدام ارزنده­ای داشته اند؛ اهدا می­کند.

این تندیس، یک اعتبار اجتماعی و نشانه تعهد دستگاه­هایی است که به مسؤولیت اجتماعی­شان وفادار هستند و با اهدا آن تلاش می شود بستر مناسب برای گسترش، تبیین و ترویج نقش مسئولیت اجتماعی آحاد برای احقاق حقوق قانونی افراد دارای معلولیت که 11 درصد جامعه را به خود اختصاص داده­اند، فراهم می­آورد.

بدین منظور از فعالان حوزه معلولیت درخواست می شود با تکمیل فرم ثبت­نام، فعالیت­ های خود یا سایر افراد تاثیرگذار در این بخش را به دبیرخانه دائمی توان تک اعلام نمایند.

شایان ذکر است، دومین دوره رویداد توان تک همزمان با چهارمین نمایشگاه بین المللی الکامپ در محل نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می­شود.

علاقه ­مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می­توانند به دبیرخانه دائمی توان تک به نشانی؛ تهران، شهرک غرب، خیابان هرمزان، خیابان پیروزان جنوبی، پلاک 74 مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد  ونشانی اینترنتی www.raad-charity.org مراجعه نموده یا با شماره 88371096 در ساعات اداری تماس حاصل فرمایند.

فرم ثبت نام

نام و نام خانوادگی تکمیل کننده فرم:

عنوان فعالیت:

نام و نام خانوادگی مسؤل فعالیت ( مدیر پروژه):

شرح مختصری از تاثیر این اقدام در زندگی افراد دارای معلولیت:

تلفن تماس:

تلفن همراه:

نشانی :

پست الکترونیکی:

نشانی وب سایت:

 

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است