پایان کار کمانداران معلول در تورنمنت بین المللی چک با کسب ۵ مدال

پایان کار کمانداران معلول در تورنمنت بین المللی چک با کسب ۵ مدال

17 تیر 1397

در آخرین روز از رقابت های بین المللی تیروکمان معلولان که در جمهوری چک برگزار شد، پرونده نمایندگان ایران با کسب ۵ مدال بسته شد.

در پایان رقابت های بین المللی تیروکمان معلولان و در مرحله فینال ریکرو بانوان زهرا نعمتی با شکست برابر کماندار لهستان به مدال نقره دست یافت.

 

زهرا دلخوش دیگر نماینده کشورمان در بخش ریکرو و در دیدار رده بندی مقابل نماینده انگلستان به برتری دست یافت و به مدال برنز رسید.

 

علی سینا منشازاده نیز در دیدار فینال رقابت های کامپوند انفرادی، برابر کمانداری از اسلواکی به میدان رفت و با شکست برابر این کماندار به مدال نقره رسید.
محمد رضا رندی دیگر نماینده کشورمان در کلاس W1 نیز در دیدار رده بندی مقابل نماینده فنلاند با اختلاف تنها یک امتیاز از دست یابی به مدال برنز بازماند و به عنوان چهارم دست یافت.

 

پیش از این تیم ریکرو بانوان به یک مدال طلا دست یافته بود و تیم میکس ریکرو نیز نایب قهرمان شده بود.


به این ترتیب تیم ایران با کسب یک مدال طلا، ۳ نقره و یک برنز به کار خود در این رقابتها پایان داد.

 

تیم ایران با ترکیب هادی نوری، علی سینا منشا زاده، رمضان بیابانی، پوریا جلالی پور، غلامرضا رحیمی، اصغر زارعی نژاد، محمدرضا زندی، مجید کاکوش، زهرا نعمتی، زهرا دلخوش، سمیه رحیمی، راضیه شیرمحمدی و فرزانه عسگری در این مسابقات شرکت کرده بود و هدایت تیم رامجید کهتری (سرمربی) به همراه جبرائیل عبادی و لیلا سخائی فر مربیان تیم ملی بر عهده داشتند.

 
منبع : ایسنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است