نمکی: با حضور در بین اردونشینان معلول سعی داریم کاستی‌ها را جبران کنیم

نمکی: با حضور در بین اردونشینان معلول سعی داریم کاستی‌ها را جبران کنیم

27 تیر 1397

معاون نوبخت در حاشیه دیدار از اردوهای تیم ملی وزنه‌برداری و بوچیا در محل فدراسیون جانبازان و معلولان از اختصاص ۷۰ درصد بودجه به ورزش توسط سازمان برنامه و بودجه در آستانه بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی در سه ماهه اول سال خبر داد.

 

در آستانه برگزاری بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی سعید نمکی، معاون نوبخت در امور ا جتماعی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی ابا حضور در محل فدراسیون جانبازان و معلولان به همراه محمود خسروی وفا از اردوهای تیم ملی وزنه‌برداری و بوچیا بازدید به عمل آورد.

 

وی یکی از دلایل حضور خود در محل فدراسیون جانبازان و معلولان و بازدید از  اردوی تیم ملی وزنه‌برداری و بوچیا را ارتقای انگیزه ورزشکاران و خسته نباشید به آن‌ها در آستانه بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا عنوان کرد و گفت: این حضور رسالت ملی برای ماست تا بتوانیم هرچه در توان داریم در اختیار این عزیزان قرار دهیم تا بتوانیم با ارتقای انگیزه ورزشکاران جانباز و معلول در حضور موفق آن‌ها در مسابقه‌هایی که پیش رو دارند گام موثری برداریم.

 

وی افزود: بسیاری از کسانی که در عرصه معلولیت به سر می‌برند بدون شک با انجام فعالیت‌های ورزشی می‌توانند در بهبود بیماری خود نقش بسزایی داشته باشند و ورزش انگیزه این افراد را دو چندان می‌کند تا بتوانند در عرصه‌های جهانی و بین‌المللی و آسیایی عملکرد موفقی داشته باشند و پرچم کشور را در سکوهای آسیایی و جهانی به اهتزاز درآورند.

 

نمکی خاطرنشان کرد: تمام سعی ما بر این است تا بتوانیم منابع مالی خود را برای کمک به این افراد در اولویت قرار  دهیم. تا با روحیه خوبی در مسابقه‌ها حضور پیدا کنند. بنابراین سازمان برنامه و بودجه از ابتدای سال تا الان سعی کرده ۷۰ درصد بودجه مصوب را به ورزش اختصاص دهد تا ورزشکاران آسیایی و پاراآسیایی بتوانند در شرایط خوبی در رقابت‌ها حضور پیدا کنند.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: من به حضور خود در جمع اردونشینان جانباز و معلول خواستم به آن‌ها خسته‌نباشید بگویم و به آن‌ها بگویم که دولت نگاه ویژه‌ای به ورزشکاران معلول دارد و با این حضور تلاش خواهیم کرد تمام کاستی‌ها و کمبودهایی که این افراد دارند در حد توان جبران کنیم.

 

منبع : ایسنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است