به کسب مدال طلا در بازی‌های پارا آسیایی جاکارتا امید دارم

به کسب مدال طلا در بازی‌های پارا آسیایی جاکارتا امید دارم

2 مرداد 1397

 هاجر صفرزاده دو و میدانی‌ کار کم‌بینای اصفهانی با کسب مدال طلا و برنز در مسابقات بین‌المللی، پارا آسیایی و جهانی سال گذشته تاریخ‌ساز شد.

 

وی فروردین ماه 96 با حضور در رقابت‌های بین‌المللی دو و میدانی که در دو بخش نابینایان، کم‌بینایان، جانبازان و معلولان به میزبانی امارات برگزار شد، توانست به دو مدال برنز در دو ماده 200 متر و 400 متر سرعت در بخش نابینایان و کم‌بینایان دست پیدا کند و تاریخ‌ساز شود چراکه اولین دختر کم‌بینای ایرانی بود که به مسابقات بین‌المللی اعزام شد و چنین نتیجه‌ای را کسب کرد، با اینکه رقابت‌ها در رده سنی بزرگسالان انجام گرفت اما او کم‌ترین سن را بین شرکت‌کننده‌ها داشت.

 

این بانوی دو و میدانی‌کار کم‌بینا مرداد ماه 96 نیز با شرکت در مسابقات جهانی نوجوانان و جوانان به میزبانی سوییس باز هم افتخار آفرید و در بخش نوجوانان به دو مدال طلا در دو ماده 200 متر و 400 متر سرعت دست یافت.

 

صفرزاده آذر ماه سال پیش در مسابقات پارا آسیایی نوجوانان و جوانان به میزبانی امارات با تکرار نتایج خوب خود و کسب 3 مدال طلا در سه ماده 100 متر، 200 متر و 400 متر سرعت بار دیگر تاریخ‌ساز شد و افتخار آفرید.

 

از مسوولان انتظار حمایت‌های بیشتری داریم

عضو تیم ملی دو و میدانی بانوان نابینا و کم‌بینا در گفت‌وگو با خبرنگار برنا اصفهان اظهار کرد: اردیبهشت ماه امسال رکورد گیری انجام شد و من با یک عملکرد خوب در دو ماده 200 متر و 400 متر سرعت، سهمیه حضور در بازی‌های پارا آسیایی جاکارتا را به دست آوردم.

 

وی افزود: در بازی‌های پارا آسیایی جاکارتا علاوه بر ماده‌های 200 متر و 400 متر سرعت، در ماده 100 متر سرعت هم شرکت می‌کنم.

 

صفرزاده عنوان کرد: هر روز صبح و بعدازظهر تمریناتم را انجام می‌دهم و از نظر بدنی وضعیت خوبی دارم.

 

وی خاطرنشان کرد: در سال‌های 2017 و 2018 میلادی در رنکینگ جهانی در بخش آسیا من نفر اول هستم، اما در عین حال رقبای اصلی‌ام از چین و تایلند هستند.

 

این ملی‌پوش اذعان کرد: انتظارات از من بالا است، سعی می‌کنم خوشرنگ‌ترین مدال را بگیرم اما ما هم از مسوولان انتظار داریم نسبت به ورزش نابینایان و کم‌بینایان توجه بیشتری نشان دهند و بیشتر حمایت کنند.

 

منبع : برنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است