ابتکار: در جهت حمایت از مدال‌آوران نابینا و کم‌بینا تلاش خواهیم کرد

ابتکار: در جهت حمایت از مدال‌آوران نابینا و کم‌بینا تلاش خواهیم کرد

6 مرداد 1397

معاون رییس جمهور در امور زنان در نشست با مدال‌آوران نابینا و کم‌بینا زنان در رشته‌های دوومیدانی، گلبال، وزنه‌برداری و اسکی اعلام کرد که در جهت حمایت از مدال‌آوران نابینا و کم‌بینا از هیچ تلاشی کوتاهی نخواهند کرد و کمبودها را با نشستی که با وزیر ورزش و جوانان خواهیم داشت مرتفع خواهیم کرد.

 

معصومه ابتکار  امروز طی نشستی که با مدال‌آوران نابینا و کم‌بینای زنان در رشته‌های دو و میدانی، گلبال، وزنه‌برداری و اسکی در دفتر کار ابتکار برگزار شد، گفت: برای من جای خوشحالی است که امروز در نزدیک شما قهرمانان و مدال‌آوران نابینا و کم‌بینای کشور هستم. دولت توجه ویژه به ورزش بانوان بویژه پارالمپیک و ورزشکاران نابینا و کم‌بینا دارد و تلاش شده در این حوزه سرمایه‌گذاری خوبی صورت بگیرد. یقینا باید استعدادها در این رشته‌ها شناسایی و سرمایه‌گذاری خوبی صورت بگیرد.

 

وی افزود: زنان ورزشکار با تمام محدودیت‌هایی که دارند بویژه در بخش نابینایان و کم‌بینایان ثابت کردند که این محدویت‌ها مانعی جلوی پای آن‌ها نیست و برای پیشرفت کشور از هر فرصتی استفاده کرده‌اند و توانسته‌اند پرچم کشور را در مسابقه‌های مهم به اهتزاز درآورند و این نمادی از صبر و استقامت شما ورزشکاران نابینا و کم‌بینا است.

 

معاون رییس جمهور در امور بانوان خاطرنشان کرد: باید قدر توانمندی‌های خود را بدانید که توانسته‌اید با محدودیت‌هایی که دارید ا فتخارات خوبی را برای کشور به ارمغان بیاورید و مسیر سخت و دشواری را پشت سر بگذارید. ما می‌دانیم چه مشکلاتی برای ورزشکاران نابینا، کم‌بینا بویژه در شهرستان‌ها و مناطق دور افتاده کشور وجود دارد. تلاش ما بر این است که بتوانیم این محدودیت‌ها را مرتفع کنیم و امکانات خوبی را برای پیشرفت ورزشکاران نابینا و کم‌بینا قرار دهیم تا شما بتوانید در جهت موفقیت گام‌های بهتری بردارید.

 

ابتکار تصریح کرد: من تلاش خواهم کرد در جهت قرار دادن امکانات بهتر و فراهم شدن شرایط بهتر برای شما ورزشکاران نابینا و کم‌بینا با وزیر ورزش و جوانان رایزنی داشته باشم و قطعا در این نشست ضرورت توجه به این فدراسیون و بانوان نابینا و کم‌بینا را مورد توجه قرار خواهم داد.

 

وی گفت: امروز کم‌تحرکی بویژه در جامعه زنان زیاد است و همین مساله باعث افت شاخص سلامت در بین زنان جامعه کشور شده است. به هر صورت برای از بین بردن کم تحرکی ورزش فرصت بسیار خوبی برای زنان ا ست که امیدواریم از این فرصت به نحو احسن استفاده کنیم.

 

در پایان این مراسم از مدال‌آوران کم‌بینا و نابینا با ارائه لوح تقدیر توسط ابتکار و طاهره طاهریان عضو هیات اجرایی کمیته ملی المپیک تقدیر به عمل آمد.

 

منبع : ایسنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است