شرایط برای مدال‌آوری تیراندازان جانباز در جاکارتا مهیا است

شرایط برای مدال‌آوری تیراندازان جانباز در جاکارتا مهیا است

7 مرداد 1397

«یوسف آجرلو» در حاشیه تمرینات آماده سازی تیم ملی تیراندازی جانبازان و معلولان اعزامی به بازی های پاراآسیایی 2018 جاکارتا  اعلام کرد و گفت که این اردو ششمین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی تیراندازی معلولان است که در آن ورزشکاران تمرینات خود را پیگیری و به مرور تاکتیک های لازم برای موفقیت در مسابقات خواهند پرداخت.


وی با بیان اینکه در مسابقات انتخابی تیم ملی ورزشکاران حاضر رکوردهای خوبی داشتند، افزود: این تیم چکیده بهترین تیراندازان کشور بوده که تمام شرایط برای موفقیت آنان در جاکارتا مهیا است و این افراد مشکل خاصی به لحاظ روحی و روانی ندارند زیرا در گذشته مسابقات مختلفی را در عرصه بین المللی تجربه کرده اند.


آجرلو با بیان اینکه این اردو، اردوی پایانی ورزشکاران اعزامی به جاکارتا نیست، یادآور شد: اردوی مزبور تا دوازهم مرداد ماه ادامه دارد و اردوی هفتم ورزشکاران از 27 مرداد ماه آغاز می شود. در این فاصله ورزشکاران تمرینات خود را در استان ها زیر نظر مربیان بومی برگزار می کنند و ما با ارائه برنامه و ارتباط گیری با مربیان استانی بر تمامی مراحل آماده سازی ورزشکاران نظارت خواهیم داشت.


سرمربی تیم ملی تیراندازی در زمینه شرایط ورزشکاران معلول برای حضور در مسابقات پاراآسیایی گفت: تیراندازان جانباز و معلول ما آمادگی فوق العاده ای برای حضور در مسابقات پاراآسیایی دارند تا جایی که «سمیرا ارم» و «ساره جوانمردی» توانستند سهمیه پارالمپیک 2020 توکیو را کسب کنند.


وی افزود: برای حفظ این آمادگی در ماه های پیش رو سعی داریم تمرینات ویژه ای برای ورزشکاران در نظر بگیریم که آنان در شرایط مسابقه قرار گیرند.


او همچنین گفت که ترکیب نهایی تیم ملی انتخاب شده و اگر اتفاق خاصی برای ورزشکاران پیش نیاید بدون شک این هفت نفر مسافران جاکارتا هستد و با توجه به شناختی که از عملکرد آنان دارم احتمال مدال آوری آنان بسیار زیاد است.


این دوره از تمرین در دو بخش نظری و عملی زیر نظر سرمربی تیم ملی تیراندازی معلولان انجام می شود و ورزشکاران حاضر افزون بر مرور تمرینات ویژه با مهارت هایی مانند نفس گیری، تاکتیک های شلیک و روش های هدف گیری آشنا خواهند شد. در این دوره از اردو، عالیه محمودی، سمیرا ارم، رقیه شجاعی، زهرا غلام زاده و معصومه خدابخشی در بخش بانوان و مجید فلاح اردشیر در بخش آقایان به مرور تاکیتیک و تکنیک های لازم برای موفقیت در بازی های پاراآسیایی خواهند پرداخت.

 

سومین دوره بازی های پاراآسیایی از ۱۱ تا ۲۱ مهر ماه سال جاری به میزبانی کشور اندونزی و در شهر جاکارتا برگزار می شود.
 
 
منبع : ایرنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است