سرمربی بسکتبال باویلچر بانوان: برای پاراآسیایی جاکارتا همچنان مشکل ویلچر داریم

سرمربی بسکتبال باویلچر بانوان: برای پاراآسیایی جاکارتا همچنان مشکل ویلچر داریم

8 مرداد 1397

سرمربی تیم ملی بسکتبال باویلچر بانوان گفت: برای موفقیت در جاکارتا و قرار گرفتن روی سکو منتظر دریافت ویلچرهای مدرن و استاندارد هستیم که امیدوارم فدراسیون زودتر این مشکل را حل کند.

 

آذر همایون‌پور : بعد از این که در مسابقات آسیایی تایلند موفق به کسب سهمیه بازیهای پاراآسیایی جاکارتا شدیم، تمام تلاشمان بر این بود که برای تمام بازیکنان ویلچرهای مدرن و استاندارد تهیه کنیم تا با آمادگی خوبی راهی جاکارتا شوند. البته با حمایت فدراسیون جانبازان و معلولان تا به امروز نیمی از کار ساخت ویلچرها انجام شده و برای اتمام کار نیاز به حمایت مالی فدراسیون داریم. امیدوارم تا اردوی بعدی که 22 مرداد برگزار می‌شود، ویلچرها به دست بازیکنان برسد تا بتوانیم در فرصت باقیمانده تا شروع بازیهای پاراآسیایی بسکتبالیست‌ها خود را با ویلچرهای جدید هماهنگ کنند.

 

وی گفت: بحث ابزار و تجهیزات یکی از نکات مهم در موفقیت تیم ملی بسکتبال باویلچر بانوان است، ما اگر به دنبال کسب سکو و سهمیه بازیهای پارالمپیک 2020 توکیو در جاکارتا هستیم باید ویلچرها به موقع به دست بازیکنان برسد. البته از نظر کارهای تکنیکی، تاکتیکی و کار بدنسازی تیم به نسبت گذشته حرفه‌ای‌تر شده و شرایط بهتری دارد. تنها مشکل ما ویلچر است که امیدوارم در همین اردو به دست ما برسد تا بازیکنان فرصت کافی برای هماهنگ کردن خود با ویلچرهای جدید را داشته باشند.

 

سرمربی تیم ملی بسکتبال باویلچر بانوان ادامه داد: چون در بازیهای پاراآسیایی جاکارتا تنها به تیم‌های اول و دوم سهمیه پارالمپیک داده می‌شود، برای قرار گرفتن در این جایگاه و کسب سهمیه باید تمام امکانات فراهم باشد تا بازیهای خوبی را به نمایش بگذاریم. البته سرپرست کاروان اعزامی قول مساعد دادند که ویلچرها در همین اردو به دست ما برسد، امیدوارم به قول خود پایبند باشد و مشکلی در این زمینه نداشته باشیم.

 

همایون پور اظهارکرد: چون این تیم از مسابقات تدارکاتی برون مرزی برای آماده‌سازی جهت شرکت در بازیهای پاراآسیایی برخوردار نیستند و تنها برای کسب سهمیه راهی مسابقات می‌شوند، سعی می‌کنیم از نظر روانی روی تیم کار کنیم تا اختلاف امتیازات خود را با حریفان آسیایی در جاکارتا کاهش دهیم تا دیگر نتایج مسابقات آسیا و اقیانوسیه در این رقابتها تکرار نشود.

 

وی در پایان از انجام تورنمنت دوستانه و چند جانبه اواسط شهریور در تایلند خبر داد و گفت: این تورنمنت به دعوت فدراسیون تایلند است که هنوز حضور ما در این تورنمنت مشخص نیست و بستگی به شرایط مالی فدراسیون دارد.

 

منبع : ایسنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است