گلایه بهترین دروازبان فوتسال ناشنوایان آسیا و جهان از مسئولان ورزش مازندران

گلایه بهترین دروازبان فوتسال ناشنوایان آسیا و جهان از مسئولان ورزش مازندران

8 مرداد 1397

بهترین دروازبان فوتسال ناشنوایان آسیا و جهان گفت: جایی در ورزش مازندران ندارم.

 

احمدرضا رضایی کاپیتان تیم ملی فوتسال ناشنوایان ایران ، با گلایه شدید از بی توجهی مسئولین ورزشی مازندران اظهار کرد : متاسفانه مسئولین ورزشی استان مازندران هیچ ارزشی برای ما قائل نیستند و سریع همه چیز را فراموش می کنند.

 

بهترین سنگربان ناشنوایان جهان ادامه داد: بعد از کسب چند قهرمانی جهانی و آسیایی و افتخاراتی که به عنوان یک مازندرانی در جهان کسب کردم، جایی در ورزش استان ندارم.

 

رضایی ضمن گلایه شدید از تنها نماینده مازندران در لیگ برتر فوتسال کشور گفت: با این همه رزومه و افتخار آفرینی که در آسیا و جهان کسب کردم باید برای حضور در تیم استان تست بدهم، در حالی بازیکنانی که به هیچ وجه شرایط نرمالی نداشتند به دلایل نامعلوم جذب شدند. واقعا جای تاسف دارد که با یک ملی پوش چنین برخوردی می شود.

 

کاپیتان تیم ملی فوتسال ناشنوایان ادامه داد: بدون اینکه بخواهند به رزومه من نگاهی بیاندازند، می گویند در حد و اندازه های تیم نیستم؛ این تیم چندین سال است که به صورت دورهمی اداره می شود و انگار کسی نباید به جمع آنها اضافه شود و تمام تست گیری ها هم جهت رفع تکلیف و فرمالیته است.

 

رضایی در بخشی دیگر از صحبت هایش خواستار توجه بیشتر مدیرکل ورزش و جوانان مازندران به قهرمانان شد و بیان داشت: از مدیرکل ورزش و جوانان مازندران توقع داریم اوضاع و شرایط قهرمانانی که در آسیا و جهان نام ایران و مازندران را زنده نگه داشتند را درک کنند و دراین مواقع نگذارند به قهرمانان بی احترامی شود.

 

بهترین سنگربان آسیا و جهان با اشاره به پیشنهادات خوب در چند فصل اخیرش از تیم های ایرانی و خارجی، خاطرنشان کرد:پس از قهرمانی در بازی های آسیایی و جهانی که در آن بهترین گلر جام شدم، پیشنهادات خوبی از تایلند و چند کشور آسیایی و همچنین چند پیشنهاد داخلی داشتم، اما به دلیل شرایط کاری ام و اینکه کارمند اداره کل بهزیستی هستم دوست داشتم در شهر ساری و در تیم شهروند باشم که متاسفانه برخوردهای زشت برخی افراد ناامیدم کرد.

 

وی گفت: از مسئولان ورزشی انتظار می رود تا برای ورزشکاران افتخارآفرین حداقل ها را فراهم کنند.

 

منبع : ایسنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است