پارک‌ میون: امید به کسب مدال در کامپوند و نتایج خوب در ریکرو هستیم

پارک‌ میون: امید به کسب مدال در کامپوند و نتایج خوب در ریکرو هستیم

9 مرداد 1397

سرمربی تیم ملی تیروکمان با اشاره به شرایط راضی‌کننده تیم ملی تیروکمان برای شرکت در بازی‌های آسیایی جاکاراتا گفت: در کامپوند شانس مدال داریم اما در ریکرو به دنبال کسب نتایج راضی‌کننده در بخش تیمی هستیم.

 

پارک میون  در ارزیابی از وضعیت تیم ملی تیروکمان برای شرکت در بازی‌های آسیایی جاکارتا اظهار کرد: در طی اردوهایی که برای تیم ملی تیروکمان جهت حضور در بازی‌های آسیایی جاکارتا در طی این مدت برپا کردیم سعی‌مان بر این بود که تا شرایط تمرینی کمانداران را همانند جاکارتا تنظیم کنیم و طبق برنامه پیش برویم. البته با ارزیابی‌ای که از وضعیت رکوردی کمانداران در جریان برپایی اردوها داشتیم می‌توانم بگویم در کامپوند شانس مدال داریم ولی در ریکرو در بخش تیمی به دنبال کسب نتایج خوب هستیم.

 

وی گفت: در بخش میکسین هم چون سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو در جاکارتا توزیع می‌شود، برنامه داریم و تلاشمان این است که بتوانیم در این بخش نتایج خوبی را کسب کنیم. البته در بازی‌های آسیایی جاکارتا امید زیادی به میلاد وزیری و صادق اشرفی داریم و امیدوارم که بتوانیم در بخش انفرادی هم به نتایج قابل قبولی هم دست پیدا کنیم.

 

سرمربی تیم ملی تیروکمان درباره وضعیت زهرا نعمتی افزود: زهرا نعمتی در حال حاضر تمرینات خود را با تیم معلولان سپری می‌کند و طی ارزیابی‌ای که از وضعیت رکورد این کماندار داشتم شرایط خوبی دارد و در چند روز آینده به اردوی تیم ملی تیروکمان اضافه خواهد شد. ما برای اینکه بتوانیم شرایط آب و هوایی خود را با شرایط آب و هوایی جاکارتا تطبیق بدهیم ۲۵ مرداد و چند روز زودتر راهی جاکارتا خواهیم شد تا کمانداران مشکلی از نظر شرایط آب و هوایی نداشته باشند.

 

وی ادامه داد: در این دوره از بازی‌های آسیایی ما سعی کردیم کمانداران جوانی همچون عرفان ارژنگی‌پور را به تیم ملی اضافه کنیم و میلاد وزیری هم بعد از دو سال دوری از تیم ملی در این دوره از بازی‌ها کمانداران را همراهی خواهد کرد. به هر صورت ما برای کسب نتیجه در جاکارتا تلاش زیادی انجام داده‌ایم و امیدواریم که با دست پر از این بازی‌ها بازگردیم.

 

پارک میون در پایان گفت: بعد از بازی‌های آسیایی جاکارتا تمرکز خود را بر روی جوانان خواهیم گذاشت که مهرماه برای شرکت در المپیک نوجوانان راهی آرژانتین خواهند شد. ضمن اینکه تلاش داریم اردوی کمانداران را بدون هیچ وقفه‌ای برگزار کنیم تا در مسابقات قهرمانی جهان که در هلند برای کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو است، حضور قدرتمندی داشته باشیم.

 

منبع : ایسنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است