تیراندازان معلول اعزامی به جاکارتا مشخص شدند

تیراندازان معلول اعزامی به جاکارتا مشخص شدند

13 مرداد 1397

در پایان ششمین اردوی آمادگی تیراندازی معلولان، ۷ تیرانداز اعزامی به بازیهای پاراآسیایی جاکارتا در رشته تفنگ و تپانچه مشخص شد.

 

 در پایان ششمین اردوی تیم ملی تیراندازی معلولان که در محل فدراسیون جانبازان و معلولان برگزار شد، ۷ تیرانداز اعزامی به بازیهای پاراآسیایی جاکارتا در ماده تفنگ و تپانچه در بخش زنان و مردان معرفی شدند.

 

نفراتی اعزامی به این بازیها عبارتند از؛ ساره جوانمردی، سمیرا ارم و عالیه محمودی (تپانچه ۵۰ متر خفیف و تپانچه ۱۰ متر بادی)، مجید فلاح (تپانچه ۵۰ متر خفیف و تپانچه بادی ۱۰ متر)، رقیه شجاعی (تفنگ بادی ۱۰ متر ایستاده و تفنگ بادی ۱۰ متر درازکش) و زهرا غلامزاده و مرضیه خدابخشی (تفنگ بادی ۱۰ متر SH۲، تفنگ بادی ۱۰ متر درازکش SH۲ و تفنگ ۵۰متر درازکش SH۲)

 

همچنین مهدی زمانی و خدیجه رستمی به دلیل آسیب‌دیدگی به جاکارتا اعزام نمی‌شوند و بعد از پایان بازیهای پاراآسیایی در صورت بهبود آسیب‌دیدگی به اردوی تیم ملی دعوت خواهند شد.

 

سرمربیگری این تیم را مصطفی آجرلو و مربی تیم را مهرنوش امینی بر عهده دارند.

 

برای تیم ملی تیراندازی معلولان اعزامی به بازیهای پاراآسیایی جاکارتا ۷ مرحله اردوی آماده‌سازی پیش‌بینی شده است که هفتمین اردو از ۲۷ مرداد در محل فدراسیون آغاز می‌شود و تا ۱۰ شهریور ادامه خواهد داشت. همچنین اردوی پایانی که وصل به اعزام است از ۲۵ شهریور در محل فدراسیون برپا می‌شود و تا ۱۰ مهر زمان اعزام تیم به بازیهای پاراآسیایی ادامه خواهد داشت.

 

منبع : ایسنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است