۳۶ ورزشکار فارسی در آوردگاه بازی‌های آسیایی جاکارتا

۳۶ ورزشکار فارسی در آوردگاه بازی‌های آسیایی جاکارتا

16 مرداد 1397

بازی‌های آسیایی 2018 جاکارتا از 25 مرداد ماه در کشور اندونزی شروع می‌شود و استان فارس نزدیک به 15 نماینده در این مسابقات دارد که با احتساب ورزشکاران معلول و نابینا به 36 نفر می‌رسد.

 

تکواندو، کشتی فرنگی، کبدی، تیراندازی، ژیمناستیک، دوچرخه‌سواری کوهستان و دو و میدانی رشته‌هایی است که فارس  در بازی‌های آسیایی در آن نماینده دارد.

 

بسکتبال، دوچرخه‌سواری، تنیس روی میز، تیراندازی، دو و میدانی، تکواندو و وزنه‌برداری نیز رشته‌هایی هستند که استان فارس در بازی‌های پاراآسیایی در بخش معلولان دارای نماینده است و در آخر نیز در رشته‌های دو و میدانی، شطرنج و شنا در بخش نابینایان و کم بینایان نمایندگان خود را به جاکارتا اعزام می‌کنند.

 

فارس در رشته جودو در جوجیستو دو نماینده خواهد داشت که از شهرهای شیراز و جهرم هستند. حبیب رنجبر در وزن 85- کیلوگرم نماینده جهرمی استان فارس است و مهران ستار نیز در وزن 56- کیلوگرم نماینده شیرازی و تیم ملی در این رویداد بزرگ هستند.

 

ترکیب نهایی تیم ملی جوجیتسو اعزامی به بازی‌های آسیایی اندونزی 2018 اعلام شد و براساس آن در بخش مردان مهران ستار(شیراز )، احمد عیدی، امیرحسین خادمیان، حمید امرایی، محمد‌منصوری داور، حبیب رنجبر(جهرم)، محسن حمیدی و مسعود جلیل‌وند و در بخش بانوان ناهید پیرهادی و نسیم محمدی نمایندگان جوجیتسو کشورمان در رقابتهای المپیک قاره‌ای هستند.

 

در بخش مردان سید‌امیر خوش‌بین به عنوان سرمربی و امیرحسام حسینی به عنوان مربی و جواد شفیعی به عنوان مربی بدنساز تیم هستند. هدایت تیم ملی جوجیتسو بانوان بر عهده سوده کمندانی مربی این تیم است و مهسا روحی مربی بدنساز تیم است.

 

منبع : تسنیم

 

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است