جشنواره استعدادیابی دوومیدانی ورزشکاران معلول و جانباز

جشنواره استعدادیابی دوومیدانی ورزشکاران معلول و جانباز

20 مرداد 1397

 طرح استعدادیابی و رکوردگیری رشته دوومیدانی ورزشکاران معلول و جانباز جنوب استان بوشهر روز جمعه به همت هیات ورزش های جانبازان و معلولین در کنگان برگزار شد.

 

اردشیر ماهینی، دبیر هیات ورزش های جانبازان و معلولان استان بوشهر به روابط عمومی فدراسیون گفت: در این جشنواره ۴۰ نفر از ورزشکاران معلول از شهرستان های کنگان، دیر، جم و عسلویه در رشته های دوومیدانی حضور دارند.

 

وی بیان کرد: اجرای طرح استعدادیابی توجه به آینده ورزش جانبازان و معلولان است. استعدادهای نهفته ای در بین جوانان ورزشکار معلول استان وجود دارد که توجه مسئولان برای به نمایش گذاشتن آن قابلیت ها را می طلبد.

 

مسلم رضایی، رئیس هیات ورزش های جانبازان و معلولین شهرستان کنگان در ادامه تاکید کرد: در حال حاضر ۲۵ ورزشکار معلول کلاس بندی شده در شهرستان فعالیت می کنند. همچنین ۱۵ ورزشکار معلول و جانباز کلاس بندی نشده نیز در شهرستان کنگان به صورت غیر رسمی فعالیت دارند که در حال سامان دادن آنها هستیم.

 

رئیس هیات ورزش های جانبازان و معلولین شهرستان کنگان، در پایان، با اشاره به موفقیت های ورزشکاران جانباز و معلول شهرستان کنگان در رقابت های استانی و کشوری خاطر نشان کرد: انتظار می رود با حمایت مسئولان ورزشکاران مستعد منطقه بتوانند در جشنواره های ملی حائز مقام شوند.

 

 
منبع : برنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است