مهدوی‌نیا: هدف ارتقای رنکینگ جهانی قایقرانان معلول در پرتغال است

مهدوی‌نیا: هدف ارتقای رنکینگ جهانی قایقرانان معلول در پرتغال است

22 مرداد 1397

۲ قایقران معلول برای شرکت در مسابقات قهرمانی جهان، ۲۸ مرداد راهی پرتغال می‌شوند.

 

مسعود مهدوی نیا درباره وضعیت این دو قایقران برای شرکت در مسابقات قهرمانی جهان اظهار کرد: شهلا بهروزی راد و نادر عیوضی در کلاس KL۳ قایقرانان اعزامی به مسابقات قهرمانی جهان هستند که برای شرکت در این تورنمنت، ۲۸ مرداد عازم پرتغال می‌شوند و مسابقات از روز چهارشنبه ۳۱ مرداد در کایاک تکنفره مسافت ۲۰۰ متر آغاز می‌شود و به مدت ۲ روز ادامه خواهد داشت. قایقرانان برای شرکت در این تورنمنت مدت یکسال است در اردوی آماده‌سازی که در دریاچه ورزشگاه آزادی برپاست، بسر می‌برند و شرایط بسیار خوبی را از نظر رکوردی دارند.

 

وی گفت: شهلا بهروزی راد در حال حاضر در رنکینگ پنجم جهان و نادر عیوضی یازدهم جهان است که امیدواریم در پرتغال بتوانیم علاوه بر راهیابی به فینال A، از نظر رنکینگ نیز دو قایقران اعزامی ما در جایگاه بهتری قرار بگیرند.

 

مهدوی‌نیا خاطرنشان کرد: هر چند سطح مسابقات جهانی بسیار بالاست و کسب مدال به راحتی امکانپذیر نیست، اما دو قایقران اعزامی ما جز, بهترین قایقرانانی هستند که در طی یکسال اخیر تمرینات پرفشاری را پشت سر گذاشتند تا بهترین عملکرد را در مسابقات جهانی داشته باشند.

 

سرمربی تیم ملی قایقرانی معلولان در پایان همچنین از اعزام تیم قایقرانی به مسابقات قهرمانی آسیا مهرماه به ازبکستان خبر داد و افزود: در این تورنمنت که ۲۸ مهر در ازبکستان برگزار می‌شود، سعی داریم در تمام مواد قایقرانی و در کلاسهای متعدد شرکت کنیم تا تیم خوبی را برای مسابقات آسیایی سال آینده که برای کسب سهمیه ۲۰۲۰ پارالمپیک توکیو در مجارستان برگزار می‌شود، آماده کنیم.

 

منبع : ایسنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است