دارنده برنز پارالمپیک ریو: با اتکا به توانایی‌های خود به پاراآسیایی می‌روم نه با پارتی بازی

دارنده برنز پارالمپیک ریو: با اتکا به توانایی‌های خود به پاراآسیایی می‌روم نه با پارتی بازی

3 شهریور 1397

دارنده برنز پارالمپیک 2016 ریو به صحبت‌های دونده هرمزگانی نسبت به ضایع شدن حقش در عدم قرارگیری در لیست اعزامی به مسابقات آسیایی جاکارتا واکنش نشان داد.

 

‌پیمان نصیری: صحبت‌های کامبیز طارمی در خصوص ضایع شدن حقش در عدم قرارگیری در لیست اعزامی به مسابقات آسیایی جاکارتا نیز اشتباه‌ بود، افزود: ماده تخصصی بنده در مسابقات همواره دوی 1500 متر بوده است و در این ماده موفق به کسب 32 مدال جهانی و حتی پاراالمپیک شده‌ام.

 

وی با بیان اینکه انجمن دوومیدانی فدراسیون جانبازان و معلولین برای حضور ورزشکاران در پاراآسیایی جاکارتا زمان ورودی مشخص کرده بود، اظهار کرد: در مسابقه انتخابی نیز توانستم مجوز ورودی را کسب کنم و حتی از زمان ورودی اعلام‌شده انجمن نیز زمان بهتری ثبت کردم که رکوردش در اختیار خودم است.

 

نصیری با اشاره به اینکه در انتخابی که طارمی در گفت‌وگوی خود به آن اشاره به کرده به دلیل سرماخوردگی تنها جهت آمادگی بیشتر حضور پیدا کردم، اضافه کرد: بنده ورودی دو 1500 متر را در گذشته کسب کرده بودم و برای کسب آمادگی به‌صورت انتخابی در دو 400 متر دویدم، گرچه به دنبال حضور در این ماده نبوده و نیستم که در گروه خود زمان 52:70 ثانیه را ثبت کردم و طارمی در گروه خود 53:10، درحالی‌که ورودی مشخص‌شده 49 ثانیه بوده، پس طارمی به دلیل عدم کسب رکورد لازم موفق به حضور در پاراآسیایی نشده نه ضایع شدن حقش!

 

دارنده برنز پارالمپیک 2016 ریو با بیان اینکه به‌هیچ‌وجه قصد دویدن در دو 400 متر را ندارم و نمی‌دانم چرا طارمی با این صحبت‌ها به دنبال تخریب بنده بوده است، عنوان کرد: امیدوارم افراد برای اظهار نظراتشان اطلاعات کاملی داشته باشند و برای رسیدن خواسته‌شان فرد دیگری را تخریب نکنند؛ بنده اهل پارتی‌بازی نیستم و با اتکا به توانایی‌های خود به اینجا رسیده‌ام.

 

وی شرایط خود را برای مسابقات پاراآسیایی جاکارتا مناسب دانست و خاطرنشان کرد: شانس کسب مدال طلای بنده بسیار بالاست و براساس رکوردهای ثبت‌شده به‌طور حتم باید این موضوع اتفاق بیفتد.

 

نصیری در پایان گفت: اگر اتفاق خاصی رخ ندهد و مصدومیتی پیش نیاید امیدوارم مدال طلای این مسابقات را به دست آورم.

 

منبع : ایسنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است