جشنواره رقابت های ورزشی جانبازان در کشور برگزار می شود

جشنواره رقابت های ورزشی جانبازان در کشور برگزار می شود

14 شهریور 1397

 حمیدعلی صمیمی در مجمع انتخابات رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولان چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: ۲۷ درصد از درآمد حاصل از مالیات بر ارزش‌افزوده به رشد و توسعه ورزش‌های همگانی تخصیص داده شده که به ورزش‌های جانبازان و معلولین نیز این اعتبارات تعلق می گیرد.

 

وی تصریح کرد: در حال حاضر ۱۳ رشته ورزشی حوزه جانبازان در بخش آقایان و هفت رشته فعال در بخش بانوان در این استان فعال است و این نشان دهنده ظرفیت و استعدادهای ورزشی بالا است.

 

رئیس فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولان گفت: ورزشکاران جانباز و معلول کشور در رشته‌های مختلف مانند تیر و کمان، دوو میدانی، تنیس، والیبال نشسته استعدادهای درخشانی دارند و دارای عنوان های برتر  هستند.

 

حضور ۲۰۹ ورزشکار جانباز و معلول کشور در رقابت‌های پاراآسیایی جاکارتا

 

صمیمی با اشاره به حضور ۲۰۹ ورزشکار جانباز و معلول کشور در رقابت‌های پاراآسیایی جاکارتا، گفت: همگی این ورزشکاران شانس مدال دارند.

 

وی یادآور شد: جشن چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی را در قالب برنامه‌های منسجم و هماهنگی و با هدف ترویج فرهنگ ورزش در سطح کشور در ۱۸ رشته ورزشی در بخش بانوان و آقایان برگزار می شود که در این جشنواره شش هزار و ۵۰۰ نفر از ورزشکاران جانباز و معلول در بخش پیشکسوتان، رده سنی بزرگسالان و جوانان حضور خواهند داشت.

 

 رئیس فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولان بیان کرد: ازتعداد کل ورزشکاران شرکت کننده در این جشنواره ۷۷ درصد را آقایان و ۲۳ درصد از آن را زنان در رشته‌های مختلف تشکیل می دهند.

 

 در این انتخابات حیدر قربان پور به عنوان رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولان چهارمحال و بختیاری انتخاب شد.

 

منبع : مهر

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است