غفلت در اجرای قانون معلولان پذیرفته نیست

غفلت در اجرای قانون معلولان پذیرفته نیست

14 شهریور 1397

 موحد امان اللهی  در دومین همایش شوراهای توانبخشی شهرستان قروه مهم ترین توانمندی برای هر فردی را قدرت اراده دانست و اظهار داشت: آنچه توانمندی و توانایی را برای انسان تعریف می کند مربوط به جسم و مسایل جسمی نیست بلکه اراده فرد را شامل می شود.

 

به گفته وی امروزه کسی که اراده ندارد، سلامتی هم نخواهد داشت و در واقع خداوند در مقابل چیزی که از فردی می گیرد آن چنان اراده و فکری به او می دهد که بسیار ارزشمند است.

 

امان اللهی در ادامه با اشاره به قانون حمایت از حقوق معلولان، افزود: همه ما تابع قانون هستیم و به عنوان مجری قانون خود را مکلف به اجرا می دانیم و اگر کمی و کاستی وجود داشته باید مطابق قانون رفع شود.

 

وی با تأکید بر اینکه ملاحظات معلولان باید دیده شود و هیچ گونه غفلتی در اجرای قانون پذیرفته نیست، تصریح کرد: لازم است در ابتدای امر و اجرای هر گونه پروژه ای مسایل مرتبط به نبود استانداردهای مناسب سازی برای افراد معلول لحاظ گردد و از هرگونه هدررفت هزینه جلوگیری شود.

 

امان اللهی با اشاره به اعتراض معلوان نسبت به بهسازی پارک شهید بهشتی قروه که استانداردهای مناسب سازی در آن لحاظ نشده، گفت: این پروژه پس از اعتراض های صورت گرفته تا زمان رفع نواقص از مرحله راه اندازی خارج شد.
 
 
منبع : مهر

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است