کهتری: کمانداران دنبال تکرار قهرمانی در پاراآسیایی هستند

کهتری: کمانداران دنبال تکرار قهرمانی در پاراآسیایی هستند

9 مهر 1397

سرمربی تیم ملی تیروکمان اعزامی به بازیهای پاراآسیایی جاکارتا گفت: تلاشمان بر این است تا قهرمانی بازیهای پاراآسیایی دوره قبل را تکرار کنیم و تعداد مدالهای طلای خود را افزایش دهیم.

 

مجید کهتری  در ارزیابی از وضعیت کمانداران اعزامی به بازیهای پاراآسیایی جاکارتا افزود: طی ۹ مرحله اردوی آماده‌سازی که برای کمانداران جهت شرکت در سومین دوره بازیهای پاراآسیایی پیش‌بینی کرده بودیم، ۹ کماندار اعزامی به این بازیها در شرایط بسیار خوبی بسر می‌برند و امید داریم همانند دوره قبل که با ۹ ورزشکار در بازیهای پاراآسیایی اینچئون حضور داشتیم و با کسب ۴ مدال طلا و یک برنز موفق به کسب عنوان قهرمانی شدیم، در سومین دوره این بازیها نیز علاوه بر افزایش تعداد مدالهای طلای خود دوباره قهرمانی را تکرار کنیم.

 

وی از هادی نوری و علی سینا منشاءزاده (کامپوند مردان)، سمیه عباسپور و راضیه شیرمحمدی(کامپوند بانوان)، زهرا نعمتی (ریکرو بانوان)، غلامرضا رحیمی و پوریا جلالی‌پور (ریکرو مردان) و مجید کاکوش و محمدرضا زندی (کلاس W۱) به عنوان نفرات اعزامی به بازیهای پاراآسیایی جاکارتا نام برد.

 

سرمربی تیم ملی تیروکمان معلولان خاطرنشان کرد: در این دوره از بازیها کمانداران از نظر تکنیک و تاکتیک شرایط بهتری نسبت به دوره قبل دارند و اگر آسیب‌دیدگی پیش نیاید و کمانداران قبل از فینال به هم برخورد نکنند، قطعا به نتایج بهتری نسبت به اینچئون دست پیدا خواهیم کرد.

 

وی همچنین درباره وضعیت زهرا نعمتی برای شرکت در بازیهای پاراآسیایی گفت: وی ورزشکار حرفه‌ای است و مشکلاتی که در بازیهای آسیایی برای او پیش آمده بود را کاملا فراموش کرده و در شرایط بسیار خوبی از نظر روحی و روانی بسر می‌برد. نعمتی یکی از امیدهای کسب مدال در این دوره از بازیهاست.

 

کهتری در پایان زمان برگزاری مسابقات تیروکمان بازیهای پاراآسیایی را ۱۵ مهر عنوان کرد و گفت: خوشبختانه در این دوره هیچ گونه مشکلی از نظر تجهیزات و امکانات نداریم و کمانداران  ۱۵ مهر در مرحله مقدماتی به مصاف حریفان آسیایی خود خواهند رفت.

 

منبع : ایسنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است