خالوندی: همه مدال‌ها در دو ماده پرتاب نیزه پاراآسیایی به ایران می‌رسد

خالوندی: همه مدال‌ها در دو ماده پرتاب نیزه پاراآسیایی به ایران می‌رسد

14 مهر 1397

ورزشکار کاروان ایران در رشته دو و میدانی پاراآسیایی ابراز امیدواری کرد در بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ نیز یک مدال دیگر به دست بیاورد.

 

محمد خالوندی، قهرمان ایران در رشته پرتاب نیزه با سابقه ۶ ساله حضور در تیم ملی، درباره وضعیت خودش قبل از شروع رقابت‌ها گفت: در ابتدا خدا را شکر می‌کنم که توانستم بار دیگر در یک تورنمنت جدید با پیراهن تیم ملی حاضر شوم و به دنبال افتخارآفرینی باشم. به امید خدا با تمام توانم وارد مسابقات می‌شوم تا بتوانم مردم ایران را شاد و خوشحال کنم.

 

این ورزشکار پرافتخار کاروان ایران در مورد اتفاقاتی که بر سر کلاس بندی‌ها رقم خورد، افزود: یکسری مشکلات به خاطر این کلاس‌بندی برای من و چند تن دیگر از ورزشکاران به وجود آمد اما با این حال باید از تمام این مشکلات چشم‌پوشی کرد و به فکر کسب مدال بود. دوست دارم با دست پر از رقابت‌ها خارج شوم. من می‌خواهم یک قول مهم به شما بدهم؛ این که در این مسابقات در کلاس F۵۷ و F۵۶ هر ۳ مدال برای ایران خواهد بود.


خالوندی اضافه کرد: برگزار کننده مسابقات، بسیاری از کلاس‌ها را ادغام کرد اما خدا را شکر که حریفان دیگر به ما نمی‌رسند اما از سوی دیگر باید با ورزشکاران ایرانی رقابت کنیم. تاکید می‌کنم که ما می‌توانیم در هر دو ماده، تمام مدال‌ها را به دست بیاوریم. این بزرگ‌ترین دلخوشی و شادی ما در این مسابقات خواهد بود و دوست داریم خاطره جذاب المپیک لندن را تکرار کنیم.

 

این پرتاب‌گر کاروان ایران در جاکارتا اظهار کرد: تلاش ما این است که بتوانیم با افزایش مدال‌ها، جهش بیش‌تری به سمت موفقیت داشته باشیم اما نباید فراموش کنیم رقیبانی مثل هند و ازبکستان در این سال‌ها سرمایه‌گذاری کردند تا برای خود شرایط بهتری بسازند. من معتقدم ۲۰ نفر دیگر در دو و میدانی داریم که می‌توانستند اعزام شده و در این رقابت‌ها مدال به دست بیاورند زیرا دو و میدانی ما پتانسیل فوق العاده‌ای دارد و در کنار هم توانایی کسب مدال‌های بیش‌تر را داریم. در همین حد بگویم که امیدوارم با تکرار رکوردهای شخصی که در تمرینات توسط بچه‌ها رقم خورد، این دوره شرایط خاصی را تجربه کنیم.


خالدونی در نهایت گفت: ما اینجا هستیم تا تلاش بیشتری کنیم و مدال های ارزنده ای برای کشورمان به دست بیاوریم. کمیته پارالمپیک و فدراسیون جانبازان و معلولان نیز برنامه‌ریزی کاملی داشتند تا کاروان ایران با دست پر از این رقابت‌ها خارج شود. از یک سو برای بهبود شرایط‌مان می‌جنگیم و از طرف دیگر به این بازی‌ها، به چشم دیدارهای تدارکاتی برای حضور در المپیک و رقابت‌های جهانی نگاه می‌کنیم.

 

منبع : ایسنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است