تیشه گران: کریمی برای رفتن از فدراسیون مشکلی ندارد

تیشه گران: کریمی برای رفتن از فدراسیون مشکلی ندارد

15 مهر 1397

دبیر فدراسیون ناشنوایان گفت: مصطفی کریمی با توجه به این که طبق قانون جدید بازنشسته است، برای رفتن از فدراسیون مشکلی ندارد.

 

مهران تیشه‌گران  درباره وضعیت مصطفی کریمی رییس فدراسیون ناشنوایان افزود: وی طبق قانون بازنشسته است و برای رفتن از فدراسیون جلسه‌ای با محمدرضا داورزنی داشته است. به هرصورت رییس فدراسیون تابع قانون است و هر زمان به او بگویند پست ریاست را ترک کند، از قانون تابعیت خواهد کرد.

 

وی با اشاره به برگزاری مسابقات قهرمانی جهان دوومیدانی اسفندماه در استونی خاطرنشان کرد: هرچند برای شرکت در این تورنمنت اعلام آمادگی کردیم اما این اعزام بستگی به رکورد دوومیدانی کاران دارد، اگر کمیته فنی و رییس انجمن دوومیدانی ناشنوایان به این نتیجه برسند که رکورد دوومیدانی کاران برای شرکت در مسابقات جهانی قابل قبول است، به احتمال زیاد ۲ تا ۳ دوومیدانی کار را در بخش دختران و پسران به این تورنمنت اعزام خواهیم کرد.

 

تیشه‌گران همچنین از تشکیل ستاد بازی‌های آسیایی خبر داد و گفت: نهمین دوره بازی‌های آسیایی سال آینده در هنگ‌کنگ برگزار می‌شود که برای حضور هر چه قوی‌تر در این بازی‌ها از هم‌اکنون ستادی در فدراسیون ناشنوایان برگزار شده تا کاروان خوبی را راهی این بازی‌ها کنیم. در این دوره سعی داریم در ۱۲ رشته ورزشی شرکت کنیم. البته هنوز هیچ نامه رسمی برای اعلام آمادگی جهت شرکت در نهمین دوره بازی‌های آسیایی به فدراسیون ارسال نشده و ما همچنان منتظر دعوت فدراسیون آسیایی هستیم تا آمادگی خود را اعلام کنیم.

 

وی در پایان درباره بودجه فدراسیون ناشنوایان اظهار کرد: بودجه فدراسیون امسال ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان است که تا به امروز وزارت ورزش و جوانان همکاری خوبی را با فدراسیون داشته و تمام پرداختی‌ها به موقع انجام شده و مشکل خاصی در این زمینه نداشتیم.

 

منبع : ایسنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است