ایزدیار: هیچ افتخاری بالاتر از این نیست که پرچم ایران را در میادین بین‌المللی به اهتزاز درآوریم

ایزدیار: هیچ افتخاری بالاتر از این نیست که پرچم ایران را در میادین بین‌المللی به اهتزاز درآوریم

25 مهر 1397

 شاهین ایزدیار مرد طلایی شنای پاراآسیایی کشورمان در گفت وگو با پایگاه خبری وزارت ورزش وجوانان گفت: هیچ افتخاری بالاتر از این نیست که سرود ملی کشورت را در بزرگ ترین رویداد ورزشی اسیایی طنین‌انداز کنی و من به لطف خدا این افتخار را داشتم که 6 بار پرچم ایران را به اهتزاز درآوردم  و سرود ملی کشورم را در جاکارتا طنین انداز کنم.

 

او گفت: در سالن شنا تمام تلاشم را کردم  تا 6 مدال کسب کنم و بسیار خوشحالم که حاضران در سالن و ببیندگان این مسابقات به افتخار پرچم کشورم وسرود ملی  ایران به پا ایستادند.

 

عضو تیم ملی شنا در این گفت وگو قدرشناسی اش را از تمامی کسانی که در کسب این موفقیت‌ها سهم داشتند اعلام کرد و ادامه داد: اگر من توانستم در 7 ماده صاحب مدال شوم، نتیجه تلاشهای افرادی است که بی هیچ چشم داشتی، تنها با انگیزه افتخارآفرینی برای ایران در تعلیم من از هیچ اقدامی فرو گذار نبودند.

 

او اضافه کرد: من نوک پیکانی  بودم  که قدرتش را از تلاش های مربیان ، سرپرستان، کادر فنی،  مسوولان پارالمپیک و  وزارت ورزش و جوانان به دست آورده بود ومن بسیار خوشحالم که توانستم زحمات آنها را به ثمر برسانم.

 

ملی پوش شنای کشورمان در بخش معلولان و جانبازان در ادامه سخنانش با بیان این موضوع که کسب عنوان سومی حاصل دلاورمردی تمامی ورزشکاران پرتوان معلول و جانباز کشورمان بوده است، تصریح کرد: تک تک کسانی که در این رویداد بزرگ حضور داشتند در این موفقیت تاریخی سهم داشتند و هیچ کس نمی تواند این  پیروزی ها را به نام خود ثبت کند.

 

او در پاسخ به این سوال که در قبال کسب این مدالها چه انتظاری از مسوولان  داری ، گفت: من با به دست آوردن  مدال طلا از این رقابتها سهم خود را گرفته ام ، اما اگر سوال شما در خصوص جوایز است این است که جوایز پای سکوی ما پرداخت شده و مابقی هم ، براساس آیین نامه پرداخت می شود.

 

ایزدیار با تکذیب مطالبی که در برخی از رسانه ها از طرف وی مطرح شده متذکر شد: هیچ لذتی بالاتر از این نیست که بتوانی رقیبانت را پشت سر بگذاری و برسکوی نخست بایستی و از آن مکان به  اهتزاز درامدن پرچم‌ات را ببینی. این احساسی است که تمامی ورزشکاران با تمام وجود درک می‌کنند.

 

او هدف بعدی اش را حضور موفق در بازی های پارالمپیک توکیو اعلام کرد و اظهار داشت: تمام تلاش خود را می کنم که از این رویداد هم سربلند خارج شوم و به عنوان فرزند این کشور ،سهمی از موفقیتها داشته باشم  ایران را سربلند کنم.

 

 
منبع : برنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است