صمیمی: امیدوارم فوتبال هفت نفره دوباره پارالمپیکی شود

صمیمی: امیدوارم فوتبال هفت نفره دوباره پارالمپیکی شود

4 آذر 1397

رئیس فدراسیون جانبازان و معلولان در حاشیه مسابقات فوتبال هفت نفره قهرمانی آسیا-اقیانوسیه در منطقه آزاد کیش گفت: با توجه به این که ایران در فوتبال هفت نفره یکی از پنج تیم برتر جهان است، امیدوارم شاهد حضور دوباره فوتبال هفت نفره در پارالمپیک باشیم.

 

حمیدعلی صمیمی درباره میزبانی ایران در رقابتهای قهرمانی آسیا فوتبال هفت نفره گفت: یکی از دغدغه‌های ما بررسی‌ نماینده سازمان جهانی فوتبال هفت نفره بود که قصد داشت امکانات ما را با استانداردهای مد نظر تطابق بدهد. خوشبختانه از شرایط میزبانی رضایت داشت و این برای ما جای خوشحالی دارد.

 

وی افزود: ایران در فوتبال هفت نفره یکی از قطب‌های اصلی قاره آسیا و جزو پنج تیم برتر جهان است. ما انتظار داریم که مسئولان این رشته برنامه‌ریزی لازم برای بازگشت به پارالمپیک انجام بدهند که خوشبختانه با برنامه‌ریزی صورت گرفته، امیدواریم شاهد حضور فوتبال هفت نفره در ۲۰۲۴ باشیم چرا که هم می توانیم دوباره یک مدال بگیریم و هم هیجان و جذابیت بازی‌ها زیادتر می‌شود.

 

رییس فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین درباره میزان بودجه هزینه شده برای برگزاری این رقابت‌ها گفت: فعلا تا به امروز هزینه‌ها را خودمان پرداخت کردیم، اما از سازمان جهانی فوتبال هفت نفره قول گرفته‌ایم که بخش زیادی از هزینه رقابت‌ها را بپردازد.

 

وی در پایان درباره عملکرد تیم ایران اظهار کرد: انتظار داریم که تیم ملی در رتبه نخست قرار بگیرد. البته کلاس بندی‌ها تغییر کرده و کار سخت‌تر شده است. ما لازم داریم که دیدارهای تدارکاتی بیشتری داشته باشیم و فقط با خودمان بازی نکنیم. قطعا با پیشرفتی که داریم، حرف‌های زیادی برای گفتن خواهیم داشت. تمام تلاش ما این است که همچنان در سطح بالای جهانی و بین پنج تیم برتر حضور داشته باشیم.

 

 

منبع : ایسنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است