خسروی‌وفا: بازنشسته‌ای در انتخابات نداشتیم/ دبیرکل منصوب می‌شود

خسروی‌وفا: بازنشسته‌ای در انتخابات نداشتیم/ دبیرکل منصوب می‌شود

24 آذر 1397

رئیس کمیته ملی پارالمپیک با بیان اینکه انتخابات بدون حاشیه، منظم و خوبی داشتیم، اظهار کرد: به اعتقاد من افراد با تجربه و دلسوز در پست‌های مختلف کمیته ملی پارالمپیک انتخاب شدند و ما ظرف یک ماه آینده دبیرکل و سرپرست آکادمی ملی پارالمپیک در اولین جلسه معرفی خواهیم کرد.

 

 محمود خسروی وفا بعد از پایان انتخابات کمیته ملی پارالمپیک در جمع خبرنگاران با بیان اینکه آقایانی که امروز شاهد برگزاری انتخابات منظم و بدون حاشیه‌ای بودیم، افزود: این دوره از انتخابات بدون حاشیه و منظم برگزار شد و ما توانستیم در پست‌های مختلف از افراد با تجربه و دلسوز بهره مند شویم. در حقیقت می‌توانم بگویم در این انتخابات بهترین‌ها انتخاب شدند و من امیدوارم در ادامه راه بتوانیم به نتایج خوبی با همکاری اعضای هیات اجرایی و هیات رئیسه دست پیدا کنیم.

 

وی گفت: یکی از کارهای ما بعد از انتخابات به جز تشکیل ستاد پارالمپیک در توکیو سعی خواهیم کرد شورای عالی در داخل کمیته پارالمپیک داشته باشیم تا بتوانیم در خصوص برنامه‌های داخل کمیته و همچنین اعزام‌ها برنامه ریزی هدفمند و خوبی داشته باشیم.

 

خسروی وفا در خصوص انتخاب دبیرکل و سرپرست آکادمی ملی پارالمپیک خاطرنشان کرد: اولین جلسه‌ای که در دی ماه برگزار خواهد شد سعی می‌کنیم دبیرکل و سرپرست آکادمی ملی پارالمپیک را معرفی کنیم. البته برای معرفی دبیرکل ما سه ماه فرصت داریم ولی تلاش می‌کنیم در دی ماه این اتفاق رخ دهد. دبیرکل بر اساس اساسنامه انتخابی نیست، انتصابی است. بزودی این انتصاب انجام خواهد شد.

 

رئیس کمیته ملی پارالمپیک در پایان درباره واگذاری برخی از رشته‌های جانبازان و معلولان به فدراسیون‌های مربوطه خود خاطرنشان کرد: طی توافقی که در سال ۲۰۱۳ کمیته ملی پارالمپیک با فدراسیون جهانی رشته‌های مختلف داشت به این نتیجه رسیدیم که برای حمایت بیشتر از ورزش جانبازان و معلولان برخی از رشته‌های این فدراسیون به فدراسیون‌های مربوطه خود واگذار شود که در این ارتباط هشت فدراسیون به فدراسیون مربوطه واگذار شد. البته در خصوص برخی از رشته‌های جانبازان و معلولان همانند بوچیا، فوتبال هفت نفره و پنج نفره که نیاز به حمایت بیشتری دارند در خصوص این رشته‌ها سعی می‌کنیم به صورت مستقر عمل کنیم و خود بر این رشته‌ها نظارت کنیم. در خصوص سایر رشته‌ها کمیته ملی پارالمپیک تنها کار نظارتی، حاکمیتی و اجرایی خواهد داشت.

 

خسروی‌وفا هم‌چنین درباره حضور برخی از بازنشسته‌ها در مجمع کمیته پارالمپیک گفت: بحث بازنشستگان نباید رسانه‌ای شود و نباید درباره آن اظهارنظر کارشناسی کنیم. در مجمع به فرد حساس نبودیم البته دیدید که 5 نفر بازنشسته بودند که در ابتدای جلسه به آنها گفته شد که باید انصراف دهند و همه آنها انصراف دادند. در این باره باید ابلاغ رسمی صورت بگیرد. امروز در انتخابات هیچ بازنشسته‌ای نداشتیم که رای بیاورد و از این بابت هیچ مشکلی وجود نخواهد داشت.

 

منبع : ایسنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است