ارسال همزمان اساسنامه کمیته المپیک به مجمع و هیات دولت

ارسال همزمان اساسنامه کمیته المپیک به مجمع و هیات دولت

24 آذر 1397

 شاهرخ شهنازی که به عنوان نماینده کمیته ملی المپیک در انتخابات امروز شنبه کمیته ملی پارالمپیک شرکت کرده بود، گفت: انتخابات خوبی را شاهد بودیم. اینکه نمایندگانی از جامعه ورزش جانبازان و نابینایان هم در انتخابات شرکت کرده و موفق به کسب رای شده اند نشان دهنده اتحاد و همدلی در این عرصه است.

 

وی با ابراز امیدواری از اینکه کمیته پارالمپیک ۴ سال موفقی در پیش داشته تا بتواند اهداف خود را طی این مدت محقق سازد، یادآور شد: ورزش معلولان طی سالهای گذشته رشد فزاینده ای داشته بطوری که در عرصه های آسیایی و جهانی شاهد موفقیت های زیادی از آن از ورزشکاران این رشته بودیم. امیدواریم در رویدادهای پارآسیایی و پارالمپیک بعدی این موفقیت ها تکرار شده و حتی شاهد جایگاه تک رقمی ایران در پارالمپیک توکیو باشیم.

 

دبیر کل کمیته ملی المپیک همچنین با یادآوری انتزاع این کمیته از کمیته پارالمپیک خاطرنشان کرد: به واسطه این موضوع ساختار جدیدی در کمیته پارالمپیک شکل گرفته است که قطعاً در روند کارها و موفقیت ها تاثیرگذار خواهد بود.

 

شهنازی همچنین در رابطه با مجمع عمومی کمیته ملی المپیک که دی ماه برگزار می شود، گفت: این یک مجمع سالیانه است که در آن گزارش یکسال اخیر فعالیت های کمیته ملی المپیک ارائه می شود. همچنین در این نشست اساسنامه پیشنهادی نیز توسط اعضای مجمع بررسی و نتیجه آن مشخص می شود. این احتمال وجود دارد که همزمان با مجمع، اساسنامه برای هیات دولت هم ارسال شود.

 

منبع : مهر

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است