درخواستی از وزیر رفاه

درخواستی از وزیر رفاه

26 آذر 1397

رئیس انجمن حمایت از حقوق معلولان با اشاره به فصل بررسی بودجه در مجلس شورای اسلامی از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خواست تا برای حفظ حقوق جامعه هدف سازمان بهزیستی نسبت به تعیین ریاست این سازمان اقدام کند.

 

دکتر علی‌همت محمودنژاد  با بیان اینکه بیش از ۷ روز است که سازمان بهزیستی بدون رئیس اداره می‌شود، گفت:  تغییر رئیس سازمان بهزیستی در زمان بررسی لایحه بودجه سال ۹۸ موجب مشکلات بودجه‌ای برای معلولان در سال آتی خواهد شد.

 

وی با انتقاد از تعلل برای تعیین سرپرست سازمان بهزیستی کشور افزود: از ۲۰ سال پیش تا کنون چنین اتفاق نادری که این سازمان بیش از ۷ روز بدون رئیس اداره شود،  رخ نداده است.

 

محمودنژاد افزود: به نمایندگی از جامعه هدف معلولان از وزیر رفاه می‌خواهم که با توجه به فصل بودجه و مشکلات عدیده معلولان در حوزه تامین اعتبار هر چه سریع‌تر نسبت به تعیین رئیس سازمان بهزیستی کشور اقدام کند. وزیر رفاه در دیدار با معلولان به مناسب روزجهانی معلولان قول داده بود که تمام تلاش خود را برای بهبود کیفیت زندگی آنان و شنیدن صدای معلولان به کار بگیرد.

 

وی با بیان اینکه اصلی‌ترین کار برای کمک به جامعه معلولان و سایر افراد تحت پوشش این سازمان، تعیین تکلیف رئیس سازمان بهزیستی در کوتاهترین مدت است، تصریح کرد:  از مدیران کل سازمان بهزیستی نیز این درخواست را دارم تا با جدیت تمام و اراده آهنین تا زمان تعیین رئیس سازمان بهزیستی در کنار معلولان مشغول به فعالیت باشند.

 

منبع : ایسنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است