دهستانی: دوست داشتم علت استعفایم را می‌پرسید/ ۱۰سال بدون حقوق کار کردم

دهستانی: دوست داشتم علت استعفایم را می‌پرسید/ ۱۰سال بدون حقوق کار کردم

26 آذر 1397

نایب رییس انجمن بسکتبال با ویلچر بانوان گفت: دوست داشتم پس از استعفا از این سمت رییس و دبیر فدراسیون جانبازان و معلولان علت استعفایم را می‌پرسیدند، قبل از این که فرد دیگری را در این سمت قرار دهند.

 

مریم دهستانی : نزدیک ۱۰ سال است که به عنوان نایب رییس انجمن بسکتبال با ویلچر بانوان با فدراسیون همکاری می‌کنم و در این مدت سعی کردم در جهت پیشرفت بسکتبال با ویلچر بانوان بهترین عملکرد را داشته باشم. اما مدتی است که به خاطر برخی مسائل خسته شدم و دوست دارم به کار داوری بپردازم. در حال حاضر داور بین المللی فینا و IWBF هستم و دوست داشتم با سپردن مسوولیت انجمن به فرد دیگری تنها در داوری فعالیت خود را ادامه بدهم.

 

او گفت: ۴ سال پیش نیز در زمان خسروی‌وفا تصمیم گرفتم این مسوولیت را واگذار کنم اما وی و مشرف جوادی، نایب رییس بانوان فدراسیون در نشستی با من مانع این کار شدند. در حال حاضر نیز شرایط کاری‌ام به گونه‌ای است که فکر می‌کنم دیگر ادامه کار در این مسوولیت کافی است و باید به فرد دیگری واگذار کنم.

 

دهستانی اضافه کرد: دیگران فکر می‌کنند من برای این پست حقوقی دریافت می‌کنم، در حالی که طی مدتی که این مسوولیت را برعهده گرفتم هیچ حقوقی از فدراسیون دریافت نکردم و همیشه دلی با فدراسیون کار کردم. البته شنیده‌ام که قرار است این مسوولیت به سوسن فتحی که پیش از من استارت کار بسکتبال با ویلچر را در فدراسیون زده است، واگذار کنند که اگر این صحت داشته باشد من خوشحالم و هر کمکی از دستم بر آید، کوتاهی نخواهم کرد. زیرا او شایسته این مسوولیت است.

 

نایب رییس انجمن بسکتبال با ویلچر بانوان اظهار کرد: من برای رشد و پیشرفت بسکتبال با ویلچر بانوان در این مدت زحمات زیادی کشیدم و دوست داشتم قبل از ترک این مسوولیت حداقل صمیمی رییس فدراسیون جانبازان و معلولان و حسین‌پور دبیر فدراسیون به کار من ارزش قائل می‌شدند و علت استعفای من را می‌پرسیدند. در حالی که نه تنها آن‌ها این کار را نکردند، بلکه به دنبال جایگزین برای من بودند. البته من هنوز استعفای کتبی خود را به فدراسیون نداده‌ام ولی رییس انجمن بسکتبال با ویلچر فدراسیون در جریان این تصمیم من هست و قطعا آن‌ها را در جریان تصمیم من قرار داده است.

 

وی ادامه داد: در مدتی که با فدراسیون همکاری داشتم، هیچ وقت هزینه‌ای برای آن‌ها نداشتم و حتی در سال ۲۰۱۳ با هزینه شخصی خود توانستم مدرک داور بین المللی IWBF را بگیرم. حتی در سفرها همراه تیم نبودم تا هزینه‌ای را به فدراسیون تحمیل نکنم.

 

دهستانی در پایان خاطرنشان کرد: من زندگی و عمر خود را وقف بسکتبال باویلچر کردم و دوست داشتم قبل از این که فدراسیون فرد دیگری را جایگزین من کند، از زحمات من قدردانی می‌کرد. متاسفانه در گذشته افراد زیادی بودند بدون این که خود در جریان قرار بگیرند و تجلیلی از آن‌ها صورت بگیرد کنار گذاشته شدند و افراد دیگری جایگزین‌شان شده است و این روند جالبی نیست.

 

منبع : ایسنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است