مناسب سازی وظیفه مشترک بهزیستی و شهرداری است

مناسب سازی وظیفه مشترک بهزیستی و شهرداری است

9 دی 1397

 پیروز حناچی در مراسم تودیع و معارفه رئیس سازمان بهزیستی کشور با تبریک تولد حضرت مسیح(ع) گفت: وظایف مشترکی میان سازمان بهزیستی و شهرداری و شورای شهر وجود دارد که یکی از مهمترین آنها مناسب سازی معابر و اماکن شهری است.

 

وی گفت: مناسب سازی موضوع مهمی است مخصوصا برای کشوری که جنگ را پشت سر گذاشته است اما علیرغم تمام تلاش ها، وضعیت قابل قبولی در این خصوص نداشته ایم و باید بیشتر تلاش کنیم.

 

وی گفت: موضوع آموزش و توسعه جامعه هدف از اهداف مشترک میان ما است.

 

شهردار تهران با اشاره به اینکه در حال حاضر مناسب سازی. حدود ۵ درصد برای جامعه هدف، توان خواهان  است گفت: با توجه به اینکه علاوه بر معلولان، سالمندان، کودکان نیز نیاز به عبور و مرور راحت دارند به همین دلیل باید مناسب سازی را به ۳۵ درصدب برسانیم.

 

وی گفت:  بباید شرایطی فراهم کنیم تا معلولان به راحتی در شهر رفت و آمد کنند.

 

وی از پایش سلامت هزار کودک کار خبر داد و گفت: این کودکان در ۱۸ مرکز پذیرش شده اند به طوری که هر مرکز روزانه ۵ کودک پذیرش می کنند که روزانه ۹۰ کودک کار به این مرارکز راه پیدا می کنند.

 

شهردار تهران گفت: در حال حاضر با کمک خیرین و سمن ها و شرکای اجتماعی در راستای آموزش، توان یابی کودکان کار و محل مشکلات خانوداده های آنها که علت اصلی کار کودکان است باید اقدامات لازم انجام شود.

 

وی همچنین با اشاره به اینکه ۱۶ هزار و ۷۰۰ کارگر پاکبان در فضای شهر که اقشار مورد حمایت هستند مورد پایش قرار گرفته اند که از این تعداد ۲۵۰۰ بیمار شناسایی و به مراکز درمانی معرفی شده اند و ۴ نفر نیز عمل سختی انجام داده اند.

 

منبع : مهر

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است