نمایشگاه عکاسی ویژه ناشنوایان برپا می شود

نمایشگاه عکاسی ویژه ناشنوایان برپا می شود

25 دی 1397

 نشان دادن استعداد و توانایی هنرمندان ناشنوا و تغییر نگرش مردم نسبت به توانایی های ناشنوایان از اهداف اصلی برپایی این نمایشگاه است.


این نمایشگاه با توجه به اهمیت موضوع و شناخت ذهنی و تخیلی ناشنوایان و کم شنوایان با حضور مدرسان عکاسی و دیگر علاقمندان به عکاسی برگزار می شود. مسابقه عکاسی ناشنوایان با موضوع آزاد برای نخستین بار پیشتر در سطح ملی برگزار شده است و این نمایشگاه به منظور ارائه عکس های شرکت داده شده در این مسابقه برپا می شود.


هر سال برنامه و مراسم مختلفی در کانون ناشنوایان ایران برای ناشنوایان و کم شنوایان برگزار می شود. قبلا بارها نمایشگاه هنری برگزار شد اما این نمایشگاه عکاسی ناشنوایان اولین نمایشگاه عکاسی ناشنوایان در سطح ملی است.


این نمایشگاه پنجشنبه 27 دی ماه جاری ساعت 16 در کانون ناشنوایان ایران برگزار می شود و بازدید از نمایشگاه آزاد است.


کانون ناشنوایان ایران از افراد عادی و ناشنوا دعوت کرده است تا از نمایشگاه مربوط به ناشنوایان بازدید داشته باشند تا با توانایی آنان هرچه بیشتر آشنا شوند.

 

در حال حاضر یک میلیون و 434 هزار فرد دارای معلولیت تحت پوشش سازمان بهزیستی کشور هستند که 245 هزار نفر آنان کم شنوایی یا ناشنوایی دارند. 17 درصد جمعیت تحت پوشش حوزه توانبخشی کشور دچار معلولیت شنوایی هستند.
 
 
منبع : ایرنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است