برای هماهنگی با فدراسیون تیراندازی زمان لازم است

برای هماهنگی با فدراسیون تیراندازی زمان لازم است

15 بهمن 1397

«مجید کهتری»: پس از بازگشت تیراندازان جانباز و معلول از بازی های پاراآسیایی 2018 جاکارتا ما با یک تاخیر کم اردوهایی را برگزار کردیم که یک دوره آن در تهران و مرحله دوم آن نیز در جزیره کیش بود. در اردوی کیش 16 کماندار حضور داشتند که امکانات و شرایط آب و هوایی جزیره برای آنان راضی کننده بود.


کهتری با بیان اینکه 16 نفر حاضر در اردوی کیش بانوان و آقایان بودند، گفت: این تعداد ورزشکار در 2 بخش ریکرو و کامپوند بودند که ما باید از بین آنان 14 ورزشکار را برای رقابت های جهانی انتخاب کنیم؛ البته از ورزشکاران حال حاضر تعدادی ستاره جدید به کمان داران ما اضافه شدند که ترکیب نهایی کمانداران معلول را مشخص خواهد کرد.


رییس انجمن تیر وکمان فدراسیون جانبازان و معلولان افزود: تا خرداد ماه که مسابقات جهانی هلند برگزار می شود هیچ اعزام خارجی برای کمانداران معلول وجود ندارد و مسابقات خرداد ماه حکم انتخابی بازی های پارالمپیک 2020 توکیو را خواهد داشت. بعد از این مسابقات هم فرصت برای گرفتن سهمیه وجود دارد اما این مسابقه یک رقابت نفس گیر است که کشورهای دیگر با بهترین های خود در آن شرکت می کنند.

 

 کمانداران جانباز و معلول ایران توانستند در بازی های پارالمپیک 2016 ریو برزیل با کسب 4 مدال طلا، یک نقره و یک برنز نقش مهمی در جایگاه ایران در جدول توزیع مدال ها داشته باشند.
 
 
منبع : ایرنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است