یارانه معلولان‌ جوابگوی نیازهایشان نیست

یارانه معلولان‌ جوابگوی نیازهایشان نیست

30 بهمن 1397

معاون توانبخشی سازمان بهزیستی استان همدان از معضل ملی تامین دارو و وسایل بهداشتی و افزایش بیش از ۴۰۰ درصدی قیمت پوشک خبر داد.

 

‌فریدالدین حجت‌الاسلامی ، با بیان اینکه مراکز نگهداری از معلولین به دلیل تحریم‌های ظالمانه و بروز مشکل در تامین دارو و پوشک بیش از ۸ ماه است که در حال جنگیدن با کمبود امکانات هستند، گفت: تمامی مراکز نگهداری معلولین در استان براساس یارانه دریافتی از سازمان بهزیستی اقدام به خرید دارو و پوشک می‌کنند؛ این درحالیست که یارانه‌های ارسالی به این مراکز نسبت به گرانی‌ها بسیار ناچیز بوده و جوابگوی نیازهای معلولان نیست.

 

وی با تاکید بر اینکه در صورت عدم ایجاد راهکاری جدی و یا تدبیری مناسب برای رفع مشکلات تامین دارو و پوشک از سوی دولت این موضوع در سال آینده تبدیل به یک بحران خواهد شد، اظهار کرد: در سال آینده مشکلات مربوط به کمبود دارو، پوشک، وسایل بهداشتی و عدم افزایش یارانه معلولین در مراکز نگهداری کل کشور ملموس تر شده و کنترل آن کار بسیار سختی خواهد بود.

 

معاون توانبخشی سازمان بهزیستی استان همدان با اشاره به واگذاری تمامی مراکز نگهداری از معلولین به بخش خصوصی، عنوان کرد: سازمان بهزیستی تنها وظیفه نظارت بر چیدمان پرسنل را به عهده دارد، از این رو استخدام نیروهای اسانی وظیفه بخش خصوصی است.

 

منبع: ایسنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است