برگزاری مراسم روز طبیعت معلولان در ۴۴ بوستان تهران

برگزاری مراسم روز طبیعت معلولان در ۴۴ بوستان تهران

11 فروردین 1398

مشاور امور معلولان سازمان بهزیستی کشور گفت: طبق هماهنگی‌های انجام شده با مدیریت شهری مراسم روز طبیعت معلولان در ۴۴ بوستان مناسب‌سازی شده برگزار خواهد شد.

 

"علی همت محمودنژاد" با اشاره به برگزاری جلسه هماهنگی مدیریت شهری و سازمان بهزیستی برای مراسم روز طبیعت معلولان اظهار کرد: این جلسه  با حضور "جوادی یگانه" معاون امور فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران، دکتر "حسین نحوی‌نژاد" معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی کشور، " داریوش بیات نژاد" مدیرکل بهزیستی استان تهران، "زینب نصیری" مدیرکل سلامت شهرداری تهران و "محمدعلی مختاری" مدیرعامل سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهر تهران برگزار شد.

 

مشاور امور معلولان سازمان بهزیستی کشور تصریح کرد: در این جلسه ۴۴ بوستان تهران به عنوان بوستان‌های مناسب‌سازی شده معرفی شدند که اسامی این بوستان‌ها از طریق رسانه‌ها به زودی اعلام خواهد شد، تا معلولان بتوانند جهت گذراندن روز طبیعت (۱۳ فروردین ماه) در این مکان‌ها حضور پیدا کنند و از امکانات در نظر گرفته شده در این بوستان‌ها استفاده کنند.

 

محمودنژاد به تمهیدات در نظر گرفته شده برای جا به جایی معلولان در روز طبیعت نیز اشاره کرد و گفت: اتوبوس‌هایی از پایانه‌های آزادی، میدان امام حسین (ع)، میدان خراسان، میدان انقلاب، خیابان آذری و خیابان شمشیری، پیش‌بینی شده است تا معلولان را در پارک‌های دسترس‌پذیر منتقل کنند.

 

وی ادامه داد: با تمهیدات در نظر گرفته شده از سوی شهرداری تهران استفاده از اتوبوس‌ها برای معلولانی که کارت مترو دریافت کرده‌اند به صورت رایگان خواهد بود و امیدواریم با تلاش صورت گرفته از سوی مدیریت شهری تهران؛ معلولان در روز طبیعت حضور پررنگی را در ۴۴ بوستان مناسب‌سازی شده داشته باشند.

 

مشاور امور معلولان سازمان بهزیستی کشور خاطرنشان کرد: همچنین در جلسه امروز مصوب شد تا معلولان در پنج‌شنبه آخر هر ماه در یکی از بوستان‌های دسترس‌پذیر تهران حضور پیدا کنند، امیدواریم طی سال جاری این موضوع به سایر نقاط شهر تهران نیز تسری پیدا کند.

 

به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل سازمان بهزیستی، محمودنژاد در پایان با بیان اینکه هم اکنون از ٢هزار و ٢٠٠ بوستان شهر تهران؛ ۴۴ بوستان مناسب‌سازی شده‌اند، یادآور شد: به زودی سامانه‌ای برای ارسال عکس و تصاویر نقاط و پارک‌های نامناسب معلولان راه‌اندازی خواهد شد تا این افراد بتوانند با ارسال عکس و تصاویر این موارد را به مسئولان مدیریت شهری منتقل کنند تا در اسرع وقت موانع و مشکلات آنها برطرف شود.

 

منبع : ایسنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است