سرمربی شنای نابینایان از دغدغه های این تیم می گوید

سرمربی شنای نابینایان از دغدغه های این تیم می گوید

10 اردیبهشت 1398

«حمید شریفیان»: 2019 سال مهمی برای فدراسیون ورزش های نابینایان و کم بینایان به شمار می رود زیرا بسیاری از رشته های زیر مجموعه این فدراسیون باید در رقابت های گزینشی پارالمپیک 2020 توکیو شرکت کنند.


او با بیان اینکه شنای نابینایان نیازمند تامین بودجه برای اعزام های بین المللی است، گفت: در اواخر شهریور ماه رقابت های قهرمانی جهانی که در کشور انگلیس برگزار می شود، در پیش داریم که این رقابت ها گزینشی پارلمپیک محسوب می شوند و باید برای کسب ورودی آن در رقابت های خرداد ماه برلین شرکت می کردیم که متاسفانه به خاطر مشکلات اقتصادی امکان حضور در این مسابقات وجود نداشت.


شریفیان با بیان اینکه تنها 2 شناگر نابینای ایران جواز حضور در رقابت های جهانی انگلیس کسب کرده اند تصریح کرد: «محمد حسین کریمی» و «سیدمهدی میردهقان» از بازی های آسیایی جاکارتا جواز حضور در بازی های قهرمانی جهان کسب کرده اند. مجبوریم با این دو شناگر به رقابت های جهانی و گزینشی المپیک گام بگذاریم.


سرمربی تیم ملی شنای نابینایان بیان روند آناده سازی این 2 شناگر تاکید کرد: این 2 ورزشکار پس از پایان رقابت های جاکارتا تمرینات خود را با مربیان شخصی دنبال می کنند. البته این تمرینات با نظارت کادرفنی تیم ملی است. این دو شناگر پس از ماه رمضان برای حضور در یک دروه اردی فشرده فراخوانده می شوند.

 

او در پایان گفت: امید به کسب سهمیه پارالمپیک زیاد است چون کریمی که در رقابت های جاکارتا 2018 مدال برنز را کسب کرد، توانست فراتر از ورودی پارالمپیک شنا کند.
 
 
منبع : ایرنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است