سرمربی جودو نابینایان: احتمال کسب سهمیه ملاک اعزام ها است

سرمربی جودو نابینایان: احتمال کسب سهمیه ملاک اعزام ها است

21 اردیبهشت 1398

«محمدرضا حاج یوسف زاده»  پیش از اعزام به رقابت های باکو در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با توجه به شرایط سخت اقتصادی و تامین هزینه اعزام ها، تاکید وزارت ورزش و جوانان بر آن است که کسانی را به رقابت های جهانی اعزام کنیم که بیشترین شانس برای کسب مدال و سهمیه داشته باشند.


وی ادامه داد: در راستای این سیاست کادر فنی تیم ملی جودو نابینایان وحید نوری، احسان موسی نژاد و محمدرضا خیرالله زاده را به رقابت های گرند اسلم باکو اعزام کردیم.


نوری و موسی نژاد در جاکارتا طلا کسب کردند و خیرالله زاده به نقره رسید. همچنین خیرالله زاده در رقابت های جهانی پرتغال در سال 2018 عنوان قهرمانی سنگین وزن را از آن خود کرد.

در این رقابت ها نوری به مدال برنز رسید و موسی نژاد هفتم شد.


سرمربی تیم ملی جودو نابینایان با ابراز گلایه از تعطیلی تمرینات تیم ملی این رشته در چند ماه اخیر گفت: متاسفانه شرایط سختی وجود دارد. به عنوان مربی که از نزدیک با مشکلات و موانع تیم آشنا هستم واقع بینانه به نتایج جودوکاران در جمهوری آذربایجان نگاه می کنم.


حاج یوسف زاده در پاسخ به پرسشی در زمینه نتایج احتمالی نمایندگان ایران در باکو، عنوان کرد: انتظار ندارم هر سه جودو کار ایرانی به مدال برسند اما کسب یک مدال برای آنان محتمل است.


رقابت های گرند اسلم سال 2019 به میزبانی باکو در جمهوری آذربایجان برگزار می شود. از این رقابت ها به عنوان یکی از مسابقات گزینشی پارالمپیک 2020 توکیو یاد می شود.

 

هدایت جودوکارارن نابینای ایرانی در این دوره از رقابت ها بر عهده محمدرضا حاج یوسف زاده به عنوان سرمربی و فرهاد معابی به عنوان مربی است.
 
 
منبع : ایرنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است