جودوکاران نابینای ایران حریفان خود را شناختند

جودوکاران نابینای ایران حریفان خود را شناختند

23 اردیبهشت 1398

 در وزن منهای 90 کیلوگرم «وحید نوری» دارنده مدال طلای بازی های پاراآسیایی 2018 جاکارتا و برنز رقابت های جهانی پرتغال، در اولین دیدار خود به مصاف نماینده ای از کشور برزیل خواهد رفت. در این وزن 18 جودوکار در 2 گروه با هم به رقابت خواهند.


همچنین در سنگین وزن محمدرضا خیرالله زاده که عنوان قهرمانی رقابت های جهانی پرتغال و مدال نقره بازی های پاراآسیایی جاکارتا را در کارنامه دارد در دور اول با قرعه استراحت روبرو شد. در این وزن 11 جودوکار حضور دارند.


رقابت‌های گرنداسلم جودو نابینایان در سال 2019 در شرایطی طی روزهای 23 و 24 اردیبهشت ماه به میزبانی شهر باکو در کشور جمهوری آذربایجان برگزار می‌شود که 3 جودوکار کشورمان به صلاحدید کادر فنی در این رقابت‌ها شرکت می‌کنند.


احسان موسی نژاد جودوکار وزن منهای 100 کیلوگرم ایران است که برای حضور در این رقابتها راهی باکو شد اما به دلیل عدم دریافت کلاس بندی پزشکی، از رقابت در گرنداسلم باکو بازماند.


این رقابتها کسب سهمیه پارالمپیک 2020 توکیو نیز به شمار می رود.
«محمدرضا حاج یوسف زاده» سرمربی تیم جودو نابینایان پیش از اعزام این تیم به رقابت های آذربایجان به خبرنگار ایرنا گفت: براساس سیاست های وزارت ورزش و جوانان اعزام ها با راهبرد کسب مدال و موفقیت در کسب سهیمه بازی های پارالمپیک 2020 توکیو است.

 

سرمربی تیم جودو نابینایان در زمینه انتظار از ورزشکاران ایرانی در این دوره از رقابت، اظهار داشت: با وجود مشکلات فراوان پیش روی جودوکاران نابینا انتظار دارم یکی از ورزشکاران ایرانی در سکو قرار بگیرد.
 
 
منبع : ایرنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است