تایید کلاس‌بندی پزشکی تنها دو جودوکار کم‌بینا برای شرکت در گرند اسلم

تایید کلاس‌بندی پزشکی تنها دو جودوکار کم‌بینا برای شرکت در گرند اسلم

23 اردیبهشت 1398

جودوکاران نابینا و کم‌بینا که برای شرکت در مسابقات گرند اسلم جهت کسب سهمیه پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو راهی باکو شده بودند بعد از کلاسبندی پزشکی تنها دو جودوکار جواز حضور در این مسابقات را کسب کرد.

 

 مسابقات گرند اسلم که برای کسب سهمیه ورودی بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیوست، از فردا سه‌شنبه به مدت ۲ روز در باکو برگزار می‌شود و جودوکاران نابینا و کم‌بینای کشورمان در حالی برای کسب مدال و سهمیه فردا به مصاف حریفان خود به تاتامی می‌روند که از سه جودوکار نابینا و کم‌بینایی که عازم این مسابقات شده بودند از نظر کلاس‌بندی پزشکی تنها دو جودو کار جواز حضور در این رقابتها را کسب کردند.

 

وحید نوری نماینده منهای ۹۰ کیلوگرم صبح فردا در اولین دیدار خود ابتدا به مصاف نماینده‌ای از برزیل می‌رود و سپس با رقیب گرجستانی خود به رقابت خواهد پرداخت و در نهایت با برنده نمایندگان جودوی آلمان و فرانسه به میدان می‌رود.

 

محمد رضا خیر الله زاده نماینده وزن به اضافه ۱۰۰ کیلوگرم در دور اول استراحت دارد و پس از آن با نماینده گرجستان به رقابت خواهد پرداخت.

 

در وزن به اضافه ۱۰۰ کیلو گرم ۱۱ جودوکار و در وزن منهای ۹۰ کیلوگرم نیز ۱۸ جودوکار در این مسابقات حضور دارند.

 

همچنین احسان موسی نژاد جودوکار وزن منهای ۱۰۰ کیلوگرم کشورمان است که به دلیل عدم دریافت کلاس‌بندی پزشکی از رقابت در گرند اسلم باکو بازماند.

 

منبع : ایسنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است