جودوکار تیم نابینایان: روی اشتباه فردی طلا را از دست دادم

جودوکار تیم نابینایان: روی اشتباه فردی طلا را از دست دادم

28 اردیبهشت 1398

«محمدرضا خیرالله زاده» : نایب قهرمانی بازی های پاراآسیایی 2018 و قهرمانی در رقابت های جهانی 2018 پرتغال موجب شده بود با وجود مشکلات آماده سازی با اعتماد به نفس بالایی به باکو بروم اما حریفم در فینال این رقابت ها، جودوکار قدرتمند ازبکستانی بود.


وی ادامه داد: به این جودو کار در بازی های پاراآسیایی جاکارتا باخته بودم اما آن شکست بیشتر تحت تاثیر داوری مسابقات بود. در باکو و در حالی که می توانستم او را شکست دهم در وقت اضافه روی اشتباه خودم نتیجه را واگذار کردم.


او در زمینه برنامه هایش برای گزینشی بازی های پارالمپیک 2020 توکیو گفت: کسب مدال طلای رقابت های جهانی پرتغال موجب شد تا در رنکینگ جهانی این رشته، نفر نخست وزن مثبت یکصد کیلوگرم باشم. باخت باکو تاثیر آنچنانی در جایگاهم ندارد و بدون شک حضورم در توکیو حتمی است. 12 نفر برتر هر وزن به این رقابت ها اعزام خواهند شد و چهار نفر نیز سهمیه قاره ها است.


خیرالله زاده با گلایه از برخی مشکلات پیش روی جودوکاران نابینا افزود: کسب دو مدال در گرند اسلم باکو یک شاهکار برای جودو نابینایان به شمار می رود زیرا ورزشکاران این رشته برای اردوهای تدارکاتی و حریفات تمرینی با مشکلات فراوانی دست به گریبانند. مشکلاتی که عمده آن به تعطیلی بلند مدت اردوها باز خواهد گشت.


محمدرضا خیرالله زاده جودوکار نابینای وزن به اضافه یکصد کیلوگرم که مدال طلای رقابت های جهانی پرتغال و نقره بازی های پاراآسیایی 2018 جاکارتا در کارنامه دارد در مسابقات گرند اسلم که در جمهوری آذربایجان برگزار شد به مدال نقره این رقابت ها بسنده کرد.

 

در این رقابت های «وحید نوری» دیگر جودو کار ایرانی با غلبه بر تمامی رقیبان به مدال طلا رسید. نوری در بازی های پاراآسیایی 2018 جاکارتا مدال طلا و در رقابت های جهانی پرتغال مدال برنز کسب کرده بود.
 
 
منبع : ایرنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است