مدیر تیم های پارادومیدانی: سال 98 برنامه های فشرده ای داریم

مدیر تیم های پارادومیدانی: سال 98 برنامه های فشرده ای داریم

28 اردیبهشت 1398

«بهمن رضایی» : سال 1398 سال مهمی برای پارادوومیدانی به شمار می رود. در تیرماه باید مسابقات قهرمانی ایران و انتخابی تیم ملی را برگزار کنیم. این رقابت ها با حضور 300 دوومیدانی کار مرد و 200 دومیدانی کار زن برگزار می شود.


مدیر تیم های ملی ادامه داد: پس از انتخاب نفرات برتر اردوهای تیم را تا آبان ماه به صورت متناوب برگزار و در نهایت نفرات انتخابی را به رقابت های دوومیدانی امارات متحده عربی اعزام می کنیم . اعزام این افراد برای قهرمانی جهان و گزینشی المپیک است و یکی از مهمترین رقابت های پیش از بازی های پارالمپیک توکیو به شمار می رود.


او با اشاره به فشردگی برنامه های دوومیدانی کاران، گفت: پس از رقابت های انتخابی تیم ملی، ورزشکاران این رشته برای حضور مقتدرانه و کسب نهایت سهمیه در بازی های امارات، به اردوهای فشرده ای می روند شود تا در نهایت آمادگی به مسابقات امارات اعزام شوند. در ضمن ورزشکارانی که به ورودی های گزینشی پارالمپیک نزدیک شوند به امارات اعزام خواهیم کرد.


رئیس انجمن دوومیدانی جانبازان و معلولین گفت: پیش از رقابت های جهانی امارات، درخواست حضور در یک تورنمنت جهانی داشتیم که در صورت موافقت می تواند تاثیر فراوانی در آمادگی ورزشکاران دوومیدانی داشته باشد. همچنین در این تورنمنت ها ورزشکاران با قوانین جدید جهانی در زمینه دوومیدانی معلولان آشنا می شوند.


او با اشاره به چشم اندازهای ورزش کشور برای توسعه دوومیدانی معلولان عنوان کرد: با همکاری وزارت ورزش، کمیته ملی پارالمپیک و فدراسیون، تمام تلاش بر آن است تا برنامه های دوومیدانی کارها به بهترین شکل ممکن انجام شود و از دانش مربیان برای رسیدن به این مهم استفاده خواهیم کرد.

 

دومیدانی معلولان از جمله رقابت های پرمدال در بازی های پاراآسیایی و پارالمپیک به شمار می رود که بالغ بر 80 مدال در رشته و کلاس های مختلف به ورزشکاران این رشته می رسد. ورزشکاران معلول ایران در بازی های آسیایی 2018 جاکارتا 72 مدال رنگارنگ کسب کردند.
 
 
منبع : ایرنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است