خانی: تلاش خواهم کرد پومسه بانوان ناشنوا را در هنگ‌کنگ مطرح کنم

خانی: تلاش خواهم کرد پومسه بانوان ناشنوا را در هنگ‌کنگ مطرح کنم

18 خرداد 1398

سرمربی تیم ملی پومسه ناشنوایان گفت: هرچند تجربه همکاری با تیم ناشنوایان را ندارم، اما تلاش خواهم کرد در مسابقات قهرمانی آسیا هنگ‌کنگ کارنامه موفقی را به نام خود ثبت کنم.

 

پریسا خانی ، در ارزیابی از وضعیت تیم پومسه بانوان برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا ناشنوایان در هنگ‌کنگ اظهار کرد: اگرچه تجربه همکاری با تیم پومسه بانوان ناشنوا را ندارم اما یقین دارم با عملکرد موفقی که این تیم در المپیک ناشنوایان داشت، با برنامه‌ریزی دقیق و اصولی می‌توان به نتایج خوبی در قهرمانی آسیا هنگ‌کنگ دست یافت.

 

وی یکی از مشکلات تیم پومسه بانوان را محدود بودن تعداد ورزشکاران در این رشته عنوان کرد و افزود: متأسفانه با استقبال کمی که بانوان ناشنوا از این رشته دارند در حال حاضر با کمبود استعدادهای خوب در این رشته مواجه هستیم. البته در حال حاضر از بین چند ورزشکاری که در اردوی آمادگی به سر می‌برند، تنها مریم خدابنده و زهرا ابراهیمی از بازیکنان باتجربه پومسه بانوان ناشنوا هستند که تجربه حضور در المپیک ناشنوایان و قهرمانی آسیا را دارند و چند نفر دیگر جزو ورزشکاران جوانی هستند که برای نخستین بار به تیم ملی دعوت شدند.

 

دارنده مدال طلای جهان ۲۰۱۳ تیم ملی پومسه بانوان در پاسخ به این پرسش که آیا پذیرش مسؤولیت تیم پومسه بانوان ناشنوا کار سختی است یا نه؟ گفت: هر چند کار کردن با افراد ناشنوا نسبت به افراد سالم متفاوت است، اما با توجه به حضور چند ملی‌پوش باتجربه در این تیم تصور نمی‌کنم از نظر اجرای تمرینات فنی با مشکل خاصی مواجه شوم. به هر صورت باید نگاه حرفه‌ای به این موضوع داشت.

 

خانی با بیان اینکه تا شروع بازی‌های آسیایی هنگ‌کنگ ۵ مرحله اردوی آمادگی برای تیم پومسه بانوان ناشنوا پیش‌بینی شده است، تصریح کرد: هدف اصلی من این است که با انجام کار بدنسازی و فنی مناسب تیم را به بالاترین سطح آمادگی برسانم تا تیم پومسه بانوان را مطرح و بهترین عملکرد را در هنگ‌کنگ داشته باشیم. البته در این دوره از مسابقات برخلاف دوره‌های قبل که بانوان ناشنوا تنها در بخش انفرادی یا تیمی شرکت می‌کردند در این دوره با ۴ ورزشکار و در هر دو بخش انفرادی و تیمی در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت خواهیم کرد.

 

وی در پایان در پاسخ به این پرسش که آیا از نظر امکانات و تجهیزات برای آماده‌سازی تیم با مشکل خاصی مواجه هستید یا خیر؟ گفت: خوشبختانه با همکاری که فدراسیون ناشنوایان با فدراسیون تکواندو دارد هیچ مشکلی از نظر خوابگاه، سالن تمرینی و سایر امکانات نداریم و هدفم بر این است که در هر دو بخش انفرادی و تیمی در هنگ‌کنگ به مدال دست پیدا کنیم.

 

منبع : ایسنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است