حضور ایران در ۶ رشته بازی های آسیایی ناشنوایان قطعی است

حضور ایران در ۶ رشته بازی های آسیایی ناشنوایان قطعی است

22 خرداد 1398

مهران تیشه گران  در حاشیه برگزاری مجمع انتخاباتی رئیس هیات ورزش های ناشنوایان اصفهان در جمع خبرنگاران، افزود: ورزشکاران ما در رشته های فوتبال، فوتسال، والیبال ساحلی، تکواندو، جودو و دو میدانی در این مسابقات به طور قطعی شرکت می کنند اما با توجه به اینکه کسب مدال در در رشته های تنیس روی میز و شنا خیلی دشوار است احتمال حضور ما ۹۰ درصد است.


وی با اشاره به اینکه حضور در سایر رشته های به مسائل اقتصادی بستگی دارد، ادامه داد: امسال با توجه به مسائل اقتصادی نسبت به دوره گذشته در رشته های همانند بدمینتون، تنیس روی میز، تنیس، بولینگ و بسکتبال شرکت نخواهیم کرد.


رییس فدراسیون ورزش ناشنوایان اظهار داشت: مسائل و مشکلات زیادی برای فعالیت و حضور در مسابقات داریم اما امیدواریم بتوانیم با آمادگی کامل در این مسابقات شرکت کنیم.


وی بیان کرد: ورزشکاران ناشنوای ایران در بازی های آسیایی دوره گذشته که به میزبانی چین تایپه برگزار شد مقام پنجم آسیا را کسب کردند امیدواریم امسال هم با کاهش تیم ها بتوانیم مقام پنجم را بدست آوریم.


تیشه گران با اشاره به اهمیت توجه به اسپانسر برای مسابقات و تیم های ناشنوایان، اضافه کرد: باید برای جذب اسپانسر و سرمایه گذار تلاش کنیم اما نباید رشته های ناشنوایان را با سایر رشته های ورزشی مقایسه کنیم.


به گفته وی فقط خیران و بهزیستی بعنوان اسپانسر و سرمایه گذار، فدراسیون ورزش های ناشنوایان و هیات های ما را کمک می کنند.


وی امیدواریم تیم ها با کیفیت در این مسابقات حضور پیدا کنند، ادامه داد: در صورت جذب اسپانسر خوب، تیم های شنا و بسکتبال را هم به مسابقات آسیایی اعزام می کنیم.


رییس فدراسیون ورزش ناشنوایان خاطرنشان کرد: وزارت ورزش و جوانان حمایت خوبی از ورزشکاران ناشنوا می کند اما ورزشکاران ما به حمایت های بیشتری نیاز دارند و امیدواریم این حمایت ها افزایش پیدا کند.


سعید صادقی برای دومین دوره متوالی به عنوان رئیس هیات ورزش های ناشنوایان استان اصفهان در سمت خود ابقا شد.


مجمع انتخابات رئیس هیات ورزش های ناشنوایان استان روز چهارشنبه به ریاست مهران تیشه گران رئیس فدراسیون ورزش ناشنوایان در تالار اجتماعات سرای ورزشکاران اصفهان برگزار شد.


برای تصدی ریاست هیات سوارکاری استان اصفهان، سعید صادقی و مجید رمضانی مقدم نامزد شده بودند.


پیش از این رای گیری رمضانی مقدم از شرکت در انتخابات انصراف داد و هر ۱۶ عضو مجمع به صادقی رای موافق دادند.


بر این اساس سعید صادقی به عنوان رئیس هیات ورزش های ناشنوایان استان برای یک دوره چهار ساله دیگر ابقا شد.

 

۱۳ هزار و ۵۰۰ نفر ناشنوا و کم شنوا در استان اصفهان زندگی می کنند که از این تعداد ۴۰۰ نفر دختر و پسر عضو هیات ورزش های ناشنوایان هستند و ۱۳۶ نفر از این افراد را ورزشکاران حرفه ای و قهرمان تشکیل می دهند.
 
 
منبع : ایرنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است