بانوان کم بینا و نابینای زنجانی در مسابقات کشوری دو و میدانی سوم شدند

بانوان کم بینا و نابینای زنجانی در مسابقات کشوری دو و میدانی سوم شدند

2 تیر 1398

محمد محمدی قیداری  با اشاره به اینکه نابینایان و کم بینایان استان زنجان در عرصه ورزش تا به امروز به افتخارات ارزشمندی دست یافته‌اند، افزود: در پایان رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی بانوان نابینا و کم‌بینا که با حضور ۱۹ استان و ۹۰ ورزشکار طی ۲ روز در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب تهران برگزار شد، تیم بانوان زنجان با ۲۳ امتیاز در جایگاه سوم قرار گرفت.


وی اظهار داشت: این رقابت‌ها در رده سنی بزرگسالان در تاریخ ۲۳ خردادماه سال جاری برگزار شد م تیم استان زنجان با ۴ ورزشکار به مربیگری مه لقا اصفهانیان و سرپرستی زهرا ضرابی توانست پس از تیم‌های همدان با ۲۷ امتیاز و فارس با ۲۴ امتیاز دررده سوم قرار گیرد و در رشته پرتاب نیزه نیز خانم اثمر زارع به مقام دوم دست یافت.

 

رئیس هیأت ورزشی نابینایان و کم بینایان استان زنجان خاطرنشان کرد: این عنوان کسب شده، علاوه بر قرار گرفتن در رنکینگ جهانی، ثبت رکورد و انتخابی تیم ملی جهت حضور در رقابت‌های جهانی خواهد بود.


وی یادآوری کرد: ورزشکاران نابینا و کم بینای زنجانی همواره در مسابقات مختلف ملی و فرا ملی افتخار آفرینی کردند و ورزش و فعالیت بدنی برای حفظ سلامت جسمی و روحی این افراد و نیز حضور فعالشان در جامعه ضروری است.

 

محمدی خاطرنشان کرد: اختصاص بودجه مناسب و نیز توجه معنوی به ورزشکاران معلول و جانباز در امر توسعه روزافزون ورزش این قشر از جامعه بسیار موثر خواهد بود.

 

منبع : ایرنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است