نباید اجازه داد، توان‌یابان در خانه بمانند

نباید اجازه داد، توان‌یابان در خانه بمانند

5 تیر 1398

مراسم فارغ‌التحصیلی کارآموزان رعد با حضور جمعی از مربیان، کارآموزان، پرسنل واحدهای اجرایی و مدیرعامل در سالن جلسات برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی مجتمع رعد؛ در مراسم فارغ‌التحصیلی تعدادی از کارآموزان، منصوره پناهی مدیرعامل رعد ضمن تشکر از کارآموزانی که در این دوره همراه مجتمع رعد بودند، گفت: جامعه باید توانایی‌های افراد دارای معلولیت را باور کند. شما بعد از آموزش‌هایی که در رعد گرفتید، به عنوان سفرای جامعه افراد دارای معلولیت هستید که با توانایی خود می‌توانید، نگاه جامعه را به توان‌یابان تغییر دهید.

او با تاکید بر توانایی بالای افراد دارای معلولیت، افزود: نباید اجازه داد توان‌یابان در خانه بمانند. وظیفه همه‌ی ما این است تا شرایط را برای حضور حداکثری برای افراد دارای معلولیت در جامعه فراهم کنیم.

پناهی با تاکید بر دسترس‌پذیری و مناسب‌سازی فضای شهری برای افراد دارای معلولیت، اظهار کرد: تا اين افراد در جامعه حضور نداشته باشند، مناسب‌سازى شهرى و از همه مهمتر نگرش جامعه نسبت به توان‌یابان تغيير نخواهد كرد.كارآموزان فارغ التحصيل شده بايد در جامعه حضور پيدا كنند، صاحب شغل و پست شوند و از خدمات مجتمع حمايت كنند.

در این مراسم  به هر کدام از افرادی که فارغ‌التحصیل شدند گواهی‌نامه‌ای داده شد تا بتوانند با ارائه آن به مراکز کاریابی، اشتغال خود را تسهیل کنند.

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است