بزرگترین مرکز اورتز و پروتز جنوب کشور در شیراز راه‌اندازی شد

بزرگترین مرکز اورتز و پروتز جنوب کشور در شیراز راه‌اندازی شد

5 تیر 1398

بزرگترین مرکز اورتز و پروتز جنوب کشور در موسسه فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار فارس افتتاح شد و رسما آغاز به کار کرد.

 

مدیر مؤسسه فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار فارس چهارشنبه ٥ تیر در حاشیه افتتاح بزرگترین مرکز اورتز و پروتز جنوب کشور در جمع خبرنگاران بیان کرد: این مرکز فنی ارتوپدی در مساحت دو هزار و ٨٠٠ مترمربعی از امروز پذیرای ایثارگران استان و دیگر بیماران استان‌های کشور است.

 

عباس نعمت اللهی با بیان اینکه این مرکز متشکل از بخش‌های مختلفی است، افزود: بخش عمده خدمات این مرکز مربوط به ساخت پروتزهای مصنوعی مانند دست، پا، کفش و پروتزهای وابسته و همچنین اورتزهای متعلق به معلولان است.

 

وی با تاکید بر اینکه اولویت خدمات رسانی در این مرکز ابتدا با جامعه ایثارگری است، گفت: البته به دلیل وسعت بالا و مجهز بودن این مرکز و همچنین تعامل با دانشکده توانبخشی دانشگاه علوم پزشکی شیراز به دیگر معلولان جنوب کشور هم خدمات ارائه خواهد شد.

 

مدیر مؤسسه فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار فارس ادامه داد: این مرکز با پیشرفته ترین دستگاه‌های پروتز اورتز آماده ارائه خدمات به استان‌های همجوار است .

 

نعمت اللهی با اشاره به اینکه استفاده از خدمات این مرکز برای ایثارگران رایگان است، ابراز امیدواری کرد که این مرکز پایگاهی برای خدمات دهی عموم مردم باشد .

 

وی اضافه کرد: با توجه به گستردگی دستگاهها، فضا، نیروهای فنی و پزشکان متخصص این مرکز امکان ارائه همزمان خدمات به ٢٠ نفر و در طول سال هفت هزار نفر را دارد .

 

مدیر مؤسسه فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار فارس تصریح کرد: راه‌اندازی این مرکز موجب بی نیازی به حضور و مراجعه جانبازان و خانواده شهدای استان به مراکز پروتزی استان تهران خواهد شد .

 

نعمت اللهی ادامه داد: با توجه به اینکه در مجاورت این مرکز، یک مرکز اقامتی ویژه برای ایثارگران استان‌های دیگر مستقر شده، لذا در صورت نیاز اسکان موقت فراهم است .

 

مدیر موسسه ایثار فارس یادآور شد: این مرکز به لحاظ وسعت، تعدد دستگاهها، نوع ارائه خدمات و وجود پیشرفته ترین دستگاهها در کشور بی‌نظیر است.

 

منبع : ایسنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است