رییس فدراسیون ورزش دانش آموزی: زمینه برای رشد دانش آموزان معلول فراهم است

رییس فدراسیون ورزش دانش آموزی: زمینه برای رشد دانش آموزان معلول فراهم است

6 تیر 1398

«حسین بابویی» : در این تفاهم نامه ۲ هدف کلی دنبال می‌شود که تحقق آن نه تنها موجب تغییر ذهنیت‌ها می‌شود بلکه نخبگانی از این گروه (دانش آموزان معلول) به ورزش ایران معرفی خواهد شد.

 

رییس فدراسیون ورزش‌های دانش آموزی ادامه داد: در برخی از رقابت‌های بین مدارس دانش آموزان معلول جسمی توانایی‌هایی از خود بروز می‌دهند که در نهایت منجر به قهرمانی آنان خواهد شد و نباید این استعدادها به فراموشی سپرده شوند. تفاهم نامه با کمیته ملی پارالمپیک موجب می‌شود استعداد این گروه از دانش آموزان هدر نرود بلکه آنان به تیم‌های زیر مجموعه کمیته ملی پارالمپیک معرفی شوند.

 

بابویی در ادامه با اشاره به برنامه‌های پیش روی فدراسیون تصریح کرد: در مرداد ماه جشنواره ورزش‌های دانش آموزی در دستور کار قرار دارد که در پنج شهر مختلف برگزار می‌شود. بدون شک از دل چنین المپیادهایی است که استعداد ورزشی به کشور معرفی خواهد شد.

 

کمیته ملی پارالمپیک و فدراسیون ورزش‌های دانش آموزی چند روز پیش تفاهم نامه همکاری امضا کردند براساس این تفاهم نامه ۲ سازمان در زمینه‌هایی مانند تامین و تبادل امکانات و ظرفیت‌های آموزشی، فرهنگی، اجرایی و مشاوره‌ای در تمام زمینه‌های مرتبط با توسعه جنبش پارالمپیک و ورزش‌های پارالمپیک در جامعه هدف که دانش آموزان محسوب می‌شوند همکاری خواهند کرد.

 

منبع : ایرنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است