مددجویان بهزیستی پاکدشت صاحب مسکن می شوند

مددجویان بهزیستی پاکدشت صاحب مسکن می شوند

17 تیر 1398

هادی تمهیدی در جلسه هماهنگی احداث مسکن ویژه افراد نیازمند تحت پوشش اداره بهزیستی که با حضور فرمانده بسیج سازندگی سپاه سیدالشهداء (ع) استان تهران در محل فرمانداری پاکدشت برگزار شد اظهار داشت: تأمین مسکن برای دهک‌های ضعیف جامعه و ایجاد فرصت‌های شغلی پایدار برای آنان، یکی از اولویت‌های دولت تدبیر و امید است که با هماهنگی به عمل آمده بین نهادهای متولی، این مهم در شهرستان پاکدشت به ظهور رسیده است.


وی گفت: یکی از مهمترین نیازهای اقشار ضعیف، آسیب پذیر و دارای معلول، تأمین مسکن و سرپناه است چرا که با تأمین این مهم، دیگر نیازها را می‌توان با کمک نهادها و دستگاه‌های متولی و مشارکت مردمی برآورده کرد.


وی اظهار داشت: بر اساس آمار ارائه شده از سوی مسئولان بهزیستی، از مجموع ۱۰۳ هزار واحد مسکونی واگذار شده به خانواده معلولان، ۶۷ هزار واحد توسط دولت تدبیر و امید صورت گرفته که این مهم نشان از اهتمام دولت در رفع نیاز مسکن این قشر از جامعه است.


تمهیدی تصریح کرد: در حال حاضر ۱۱۴ خانواده مددجوی تحت پوشش بهزیستی پاکدشت در نوبت دریافت مسکن از سازمان بهزیستی قرار گرفته‌اند که تلاش می‌شود تا با تمامی دستگاه‌ها، خیرین و سازمان بهزیستی، مسکن مورد نیاز این افراد احداث شود.


وی اظهار داشت: اداره بهزیستی شهرستان پاکدشت باید نسبت به اعلام جامعه آماری خانواده‌های معلولین به تفکیک نوع معلولیت، تعداد افراد تحت تکفل یا سرپرست خانواده اقدام نموده و باهمکاری فرمانداری، زمین مورد نیاز برای ساخت مسکن را با مشارکت تمام دستگاهای دولتی اعم از شهرداری‌ها، بخشداری‌ها، دهیاری‌ها، بنیاد مسکن، راه و شهرسازی معرفی کنند.

 

پاکدشت با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت در ۲۰ کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.
 
 
منبع : ایرنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است