مربی پاراوزنه برداری: به دنبال همه سهمیه های المپیک در پیکارهای جهانی هستیم

مربی پاراوزنه برداری: به دنبال همه سهمیه های المپیک در پیکارهای جهانی هستیم

18 تیر 1398

«احمد ملاحسینی»  پیش از اعزام تیم به رقابت‌های قزاقستان و در حاشیه اردو آماده سازی تیم پاراوزنه برداری در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ۹ نفر از وزنه برداران معلول تحت نظر حسین توکلی سرمربی تیم چند روزی است که در اردو حضور دارند و به سطح بالایی از آمادگی رسیدند. این اردو برای حضور قدرتمند در رقابت‌های قهرمانی جهان در قزاقستان است.

 

وی با بیان اینکه رقابت‌های قهرمانی سال ۲۰۱۹ جهان، انتخابی بازی‌های پارالمپیک توکیو است، یادآور شد: این سومین مرحله رقابت‌های گزینشی پارالمپیک ۲۰۲۰ است و یک مرحله از آن باقی مانده که در پایان سال در کشور امارات متحده عربی برگزار می‌شود. نفرات در شرایط خوبی قرار دارند و با توجه به اردوها و حضور کادر فنی جدید، تمام تلاش بر آن است که تیم ایران با ترکیب کامل راهی توکیو شود.

 

مربی تیم وزنه برداری معلولین ادامه داد: موفقیت‌های بین المللی ستاره‌های پاراوزنه برداری ایران موجب شده تا همیشه انتظار مدال از آنان وجود داشته باشد اما مدال زمانی به دست خواهد امد که تمام شرایط برای ورزشکار فراهم باشد. ممکن است یک ورزشکار در شرایط آرمانی باشد اما یک مصدومیت جزئی وی را از رسیدن به سکو محروم کند.

 

او در پایان افزود: در برخی از وزن‌ها ۲ نفر مدعی در سطح جهانی داریم اما برخلاف دوره‌های گذشته در هر وزن یک نفر به توکیو می‌رود و این موجب می‌شود برخی از نفرات به مدال پارالمپیکی نرسند. اما در رقابت‌های جهانی در برخی از وزن‌ها ما امید کسب مدال طلا و نقره داریم چون محدودیت اعزام وجود ندارد.

 

سیدیوسف یوسفی در دسته ۵۹ کیلوگرم، امیر جعفری در دسته ۶۵ کیلوگرم، نادر مرادی در ۷۲ کیلوگرم، روح الله رستمی ۸۰ کیلوگرم، سیدحامد صلحی پور ۹۷ کیلوگرم، سامان رضی و علی اکبر قریب شیء ۱۰۷ کیلوگرم، منصور پورمیرزایی و سیامند رحمان در دسته به اضافه ۱۰۷ کیلوگرم ۹ ورزشکاری هستند که همراه حسین توکلی سرمربی، علی محمودی مربی و محمد تابع سرپرست تیم ملی، در این دوره از رقابت‌ها حضور دارند.

 

رقابت‌های پاراوزنه برداری قهرمانی جهان از شنبه ۲۲ تیرماه در کشور قزاقستان آغاز می‌شود و تا جمعه ۲۸ تیرماه در شهر نورسلطان بر پا خواهد بود.

 

منبع : ایرنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است