محمد‌باقراثنی عشری، رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور: مناسب سازی فضای کسب و کار بر عهده بخش خصوصی است

محمد‌باقراثنی عشری، رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور: مناسب سازی فضای کسب و کار بر عهده بخش خصوصی است

28 تیر 1398

رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور گفت: اضافه کردن خدماتی که می‌تواند برای توان‌یابان کاربرد داشته باشد، یک اقدام خیرخواهی نیست. بلکه باعث رونق کسب و کار آنها خواهد شد.

به گزارش ستاد خبری توان‌تک؛ «محمد باقر اثنی عشری» رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور در گفت و گو با خبرنگار ستاد گفت: فرایند ترغیب کسب و کارها برای دسترس‌پذیر کردن فضای کسب و کار برای افراد دارای معلولیت در سازمان نظام صنفی انجام شده است.

به گفته اثنی عشری در آینده پویشی راه اندازی خواهد شد که برای کسب و کارهایی که شرایط را برای توان‌یابان مناسب‌سازی کرده‌اند، از این طریق بتوانیم از آنها قدردانی کنیم و  انگیزه‌ای شود برای سایر کسب و کارها. زیرا از این راه می‌توانیم برای نهادینه کردن این فرهنگ قدمی برداریم.

رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور با اشاره به اینکه 10 درصد از جامعه آماری ما را افراد دارای معلولیت تشکیل می‌دهند، افزود: این فرهنگ باید میان کسب و کارها جا بیفتد که اضافه کردن خدماتی که می‌تواند برای توان‌یابان کاربرد داشته باشد یک اقدام خیرخواهی نیست. بلکه باعث رونق کسب و کار آنها خواهد شد.

اثنی عشری در پایان تاکید کرد: دولت می‌تواند در قانونگذاری‌ها و ریگلاتوری نقش داشته باشد، ولی عمده این کار بر عهده بخش خصوصی است و بخش خصوصی هم انگیزه مادی و هم انگیزه معنوی را دارد.

 

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است