قهرمانی و نایب قهرمانی وزنه‌برداران معلول در قهرمانی جهان

قهرمانی و نایب قهرمانی وزنه‌برداران معلول در قهرمانی جهان

29 تیر 1398

در پایان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی جهان معلولان که در نورسلطان قزاقستان در حال برگزاری است، سیامند رحمان در دسته ۱۰۷+ کیلوگرم برای سومین بار قهرمان جهان شد و پورمیرزایی در جایگاه دوم ایستاد.

 

ر آخرین روز از رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی جهان معلولان که در نورسلطان قزاقستان برگزار شد سیامند رحمان در دسته ۱۰۷+ کیلوگرم برای سومین بار قهرمان جهان و منصور پورمیرزایی نایب قهرمان شد.

 

در ادامه این رقابت‌ها و در دسته ۱۰۷+ کیلوگرم سیامند رحمان با مهار وزنه ۲۶۵ کیلوگرمی موفق به کسب مدال طلای رقابت‌های جهانی نورسلطان شد.

 

رحمان در حرکت نخست وزنه ۲۵۰ کیلویی را مهار کرد، سپس وزنه ۲۶۵ کیلویی را بالای سر برد و در آخرین حرکت درخواست وزنه ۲۸۰ کیلوگرمی کرد که از مهار آن انصراف داد.

 

منصور پورمیرزایی دیگر نماینده ایران در همین وزن، در اولین حرکت خود در مهار وزنه ۲۳۶ کیلویی ناموفق بود اما در حرکت دوم موفق به مهار این وزنه شد. وی در حرکت سوم وزنه  ۲۵۱ کیلویی را درخواست کرد که موفق به مهار آن نشد و در نهایت با مهار  وزنه ۲۳۶ کیلویی به مدال نقره جهان دست یافت.

 

در این دسته وزنه برادری از کشور عراق سوم شد.

سیدیوسف یوسفی، امیر جعفری، نادر مرادی، روح اله رستمی، سیدحامد صلحی‌پور، سامان رضی  علی اکبر قریب‌شی، منصور پورمیرزایی و سیامند رحمان، ۹ ورزشکاری هستند که همراه حسین توکلی سرمربی، علی محمودی مربی و محمد تابع سرپرست تیم ملی، در این دوره از رقابت‌ها حضور داشتند.

 

مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی جهان معلولان با حضور ۴۴۱ ورزشکار از ۲۱ تیر در نورسلطان قزاقستان آغاز شده بود و روز شنبه ۲۹ تیر به پایان می رسد.

 

منبع : ایسنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است