اصغر شیرزادی، رئیس هیأت مدیره انجمن تخصصی معلولین ایران: تکنولوژی جز جدا نشدنی زندگی افراد دارای معلولیت است

اصغر شیرزادی، رئیس هیأت مدیره انجمن تخصصی معلولین ایران: تکنولوژی جز جدا نشدنی زندگی افراد دارای معلولیت است

29 تیر 1398

 

رئیس هیات مدیره انجمن تخصصی معلولین ایران گفت: تکنولوژی می‌تواند خلاء آنچه که تا الان نبوده است را خوب برای معلولین پر کند و برای آنها امکان و فرصت را فراهم کند که استعدادهای خود را زودتر به ثبوت برسانند.

به گزارش ستاد خبری توان‌تِک؛ «اصغر شیرزادی» رئیس هیات مدیره انجمن تخصصی معلولین ایران در گفت‌وگو با خبرنگار این ستاد با اشاره به اینکه انجمن تخصصی معلولین با هدف توانمندسازی و ارائه راهکار برای ایجاد فرصت‌های برابر برای افراد دارای معلولیت تشکیل شده است، گفت: این انجمن به غیر از  فعالیت و پیگیری در خصوص دسترس‌پذیری و ایجاد فرصت‌های مناسب برای توان‌یاب‌ها، به طور مستقیم برای 120 نفر از افراد دارای معلولیت اشتغال‌زایی کرده است.

شیرزادی در ادامه با تاکید بر اینکه تکنولوژی جز جدا نشدنی از زندگی افراد دارای معلولیت است گفت: واقعاً تکنولوژی می‌تواند خلا آنچه که تا الان نبوده است را خوب برای معلولین پر کند و برای آنها امکان و فرصت را فراهم کند که استعدادهای خود را زودتر به ثبوت برسانند و بتوانند از توانایی‌های که دارند بهره بهتری ببرند.

به گفته وی در زمینه فناوری‌ اقداماتی انجام شده است، اما این که بتواند تسهیل و امکانات را برای افراد دارای معلولیت و توان‌یاب‌ها دسترس‌پذیر کنند به اطلاعات بیشتری از آنچه الان موجود است، نیاز دارند، تا دستیابی به همه‌ی اطلاعات هنوز راه زیادی مانده است.  

شیرزادی در پایان تأکید کرد که انتظار ما از دولت و جامعه این است که در راستای عدالت اجتماعی بتوانند شرایط و تسهیلاتی را فراهم کنند که دسترسی این تکنولوژی‌ها و امکانات برای افراد دارای معلولیت خیلی راحت‌تر باشد و با هزینه و خدمات کمتر در اختیار آنها قرار گیرد. اینگونه باشد که افراد دارای معلولیت از این امکانت استفاده کنند و مشغله فکری برای هزینه‌ها نداشته باشند.

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است