۲۹۶۰ کارت هوشمند برای معلولان در زنجان صادر شده است

۲۹۶۰ کارت هوشمند برای معلولان در زنجان صادر شده است

31 تیر 1398

 فرهاد میرزایی  در جمع خبرنگاران در محل بهزیستی استان زنجان، به صدور کارت هوشمند برای معلولان در استان زنجان اشاره کرد و افزود: تاکنون ۲ هزار و ۹۶۰ کارت هوشمند برای معلولان در استان صادر شده است.

 

وی اظهار کرد: تا پایان سال و بر اساس هدف‌گذاری انجام‌گرفته تعداد کارت هوشمند صادر شده در استان زنجان برای معلولین افزایش می‌یابد.

 

معاون امور توان بخشی بهزیستی استان زنجان گفت: کارت هوشمند برای معلولان از نیمه دوم سال ۹۲ شروع شده است.

 

میرزایی از وجود ۲۰ هزار معلول در استان زنجان خبر داد و تأکید کرد: این تعداد معلول شامل معلولین ذهنی، جسمی، شنوایی، بینایی، روان و سالمندان هستند.

 

وی افزود: معاونت توان‌بخشی مجموعه‌ای است که اقدامات هدفمند را برای قادرسازی شخص معلول به‌منظور دست یابی به سطح نهایی توانایی و عملکرد جسمی، حسی، ذهنی، روانی، اجتماعی و حفظ این توانایی‌ها انجام می‌دهد.

 

معاون امور توان‌بخشی بهزیستی استان زنجان به مزایای صدور کارت بین‌المللی معلولان اشاره کرد و یاد آور شد: با صدور این کارت افراد معلول می‌توانند در سراسر جهان بدون ارائه گواهی، از خدمات سازمان‌های مرتبط با حوزه معلولان استفاده کنند.

 

میرزایی گفت: بهزیستی استان زنجان در صدور کارت هوشمند برای معلولین عملکرد خوبی دارد و با برنامه ریزی های صورت گرفته روند موجود رشد خواهد یافت.

 

منبع : مهر

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است