۴۲۰ دانش آموز معلول زیرپوشش بهزیستی نیشابور است

۴۲۰ دانش آموز معلول زیرپوشش بهزیستی نیشابور است

26 شهریور 1398

علی صدر : در آستانه سال تحصیلی جدید خیرین نیشابور ۲۰۰ میلیون ریال برای تهیه لوازم تحریر، کیف و کفش دانش آموزان زیرپوشش بهزیستی این شهرستان کمک کردند.

 

وی اظهار داشت: خیرین نیک اندیش نیشابور از ابتدای امسال حدود ۳۰ میلیارد ریال به مددجویان زیرپوشش بهزیستی کمک کرده اند که از این مبلغ ۹ میلیارد ریال کمک نقدی، ۱۱ میلیارد ریال کمک غیرنقدی و ۱۰ میلیارد ریال نیز ارزش ریالی خدمات مختلف ارائه شده شامل آموزش، خدمات پزشکی، درمانی و فنی بوده است‌.


وی گفت: یک هزار و ۸۵۰ معلول ذهنی و یک هزار و ۲۸۳ ناشنوا در نیشابور وجود دارد که درصد قابل توجهی از این تعداد را کودکان تشکیل می دهند.  


صدر افزود: خیرین برای کمک به دانش آموزان زیرپوشش بهزیستی می توانند به صورت حضوری به واحد مشارکت های مردمی این اداره مراجعه یا مبالغ خود را به شماره حساب ۲۱۷۳۴۵۱۷۳۵۰۰۲ و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۵۴۸۳۵۲ به نام مشارکت های مردمی بهزیستی نزد بانک ملی واریز نمایند.

 

۱۳ هزار و ۵۰۰ مددجو شامل مستمری بگیر، معلول، بهبود یافته، سالمند و زن سرپرست خانوار در قالب ۵۰ هزار خانوار و ۱۴ مرکز شبانه روزی زیرپوشش خدمات بهزیستی نیشابور هستند.

 

از این تعداد مددجو سه هزار نفر مستمری دریافت می کنند و ۱۰ درصد افراد زیر پوشش بهزیستی نیشابور را زنان سرپرست خانوار تشکیل می دهند.

مرکز شهرستان ۴۵۰ هزار نفری نیشابور در ۱۲۷ کیلومتری غرب مشهد واقع است.
 
 
منبع : ایرنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است