صعود تیم کرمانشاه به نیمه نهایی جام حذفی والیبال نشسته کشور

صعود تیم کرمانشاه به نیمه نهایی جام حذفی والیبال نشسته کشور

31 شهریور 1398

عزت الله پرنیان رئیس هیات جانبازان و معلولین استان کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه کرمانشاه، بااشاره به برگزاری مسابقات مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی والیبال نشسته کشور، اظهارکرد: در این مرحله کرمانشاه میزبانی گروه اول مسابقات را با حضور استانهای مشهد، تبریز و قزوین برعهده داشت.

 

وی افزود: هرچند در گروهی که میزبانی آن را برعهده داشتیم، تیم‌های بسیار قدرتمندی حضور داشتند که حرف اول را در والیبال نشسته ایران می‌زنند، اما تیم کرمانشاه توانست شگفتی‌ساز شود و به مرحله نیمه نهایی صعود کند.

 

رئیس هیات جانبازان و معلولین استان کرمانشاه بابیان اینکه علاوه بر کرمانشاه تیم البرز نیز از این گروه به مرحله نیمه نهایی صعود کرد، گفت: از گروه دوم این مسابقات نیز تیم های تبریز و قزوین به نیمه نهایی صعود کرده‌اند.

 

وی یادآورد: مسابقات نیمه نهایی والیبال نشسته جام حذفی کشور نیمه دوم مهر با حضور چهار استان کرمانشاه، البرز، تبریز و قزوین برگزار خواهد شد و در صورتی که بتوانیم به مرحله فینال صعود کنیم برای اولین بار در تاریخ والیبال نشسته کرمانشاه این اتفاق بزرگ رقم می‌خورد.

 

مسابقات جام حذفی والیبال نشسته کشور از مرداد امسال با حضور 32 تیم در قالب هشت گروه آغاز شد و کرمانشاه میزبانی مرحله دوم و سوم این رقابت‌ها را عهده‌دار بود.

 

منبع : ایسنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است